فرماندار تایباد گفت: قطعه دوم محور تایباد به تربت جام به طول ۱/۷ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن سیاح فرماندار تایباد گفت: قطعه سوم این باند به طول ۱۳ کیلومتر در حوزه این شهرستان می‌باشد که امسال، مراحل مناقصه آن از سوی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی صورت می‌پذیرد.

او افزود: یکی از آرزوی‌های دیرینه مردمان این منطقه مرزی دوبانده شدن محور تایباد به تربت جام می‌باشد که با پیگیری‌های انجام شده، قطعه دوم آن با تجهیز کارگاه از هفته آینده ساخته می‌شود.

فرماندار تایباد با اشاره به حجم بالای تردد‌ها در این مسیر جاده ای ادامه داد: دوبانده شدن مسیر ترانزیتی تایباد-تربت جام، باید سریعتر انجام شود تا از حوادث تلخ و ناگوار جلوگیری و باعث تسریع در صادرات و واردات مرز دوغارون شود.

محور تایباد-تربت جام به طول ۶۰ کیلومتر، از تایباد تا روستای ارزنچه علیا با ۱۳ کیلومتر به صورت دوبانده است و باقی آن تا تربت جام به صورت تک بانده طی می‌شود.

این مسیر جاده ای بخشی از جاده ترانزیتی و بین المللی دوغارون-مشهد است که روزانه حجم بالایی از خودرو‌های سنگین و سواری ایرانی و خارجی، از آن عبور و مرور می‌کنند.

انتهای پیام// ا. چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.