رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش در بازدید از دو حوزه امتحانی قزوین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدی از دو حوزه امتحانی شاهد نرگس دختران و صدرای پسران بازدید کرد و رعایت پروتکل‌ها را مناسب دانست و از خانواده‌ها خواست نگران برگزاری حضوری آزمون‌ها نباشند.

وی گفت: حضور مراقبان بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها در حوزه‌های امتحانی و ضد عفونی کردن دانش آموزان و مکان‌های برگزاری موجب شده هیچ مشکل و نگرانی در این مراکز نداشته باشیم.

حمیدی تصریح کرد: به والدین اطمینان خاطر می‌دهیم که دستورالعمل‌های بهداشتی جدی است و سوالات بر اساس شرایط امسال تحصیلی دانش آموزان طراحی شده و ما هم دغدغه والدین را درک می‌کنیم.

وی گفت: در بازدید‌ها مشخص شده است که افت تحصیلی که برخی خانواده‌ها به آن اشاره می‌کنند نگران کننده نیست و با کلاس‌های فوق العاده و مدرسه تلویریونی و شبکه شاد این نگرانی برطرف شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش افزود: بهترین معلمان با تولید محتوا کمک کردند تا این محتوا در اختیار همه دانش آموزان مناطق محروم قرار گیرد و ارائه بسته‌های آموزشی هم دیگر خلا‌های افت تحصیلی را جبران می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار