اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دوره آموزشی مربی کارآفرین را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، داود ناصری امید، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با عنایت به تاکیدات مقام عالی سازمان و نیز معاون توسعه مدیریت و منابع، مبنی بر توسعه و ترویج آموزش‌های مهارتی (سخت و نرم) برای کارکنان (غیر مربی) و همچنین با توجه به مصوبات نخستین جلسه هم اندیشی مهارت آموزی، دوره مربی- کارآفرین برای همکاران با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر به صورت پایلوت اجرا شد.

وی افزود: در اولین مرحله این دوره آموزشی که از امروز ۱۰ خرداد ماه سال جاری به صورت آنلاین و آفلاین توسط مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای آغاز شد، ۲۲ نفر از همکاران ستادی حضور دارند.

ناصری امید اظهار کرد: با توجه به تفاهم نامه همکاری منعقد شده با مرکز تربیت مربی، اولین مرحله دوره آموزشی مربی-کارآفرین برای کارکنان ستادی برگزار می‌شود و پس از اخذ بازخورد نتایج حاصل از برگزاری دوره مذکور، برای کارشناسان مشمول سایر ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ها اجرایی خواهد شد.

وی گفت: از جمله اهداف مهم این دوره آموزشی، افزایش سطح دانش، مهارت و مهمتر از همه تغییر نگرش همکاران در اجرای فعالیت‌های کاری مورد نیاز سازمان و نیز بهره مندی از ظرفیت‌های بالقوه منابع انسانی و ارتقای بهره وری در حال و آینده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار