مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای افزایش ۳۰۰ هزار تنی ظرفیت صنایع تبدیلی بخش کشاورزی استان طی امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعید کریمی مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : برای تحقق این هدف‌گذاری روی راه اندازی دوباره واحد‌های فرسوده و مستهلک صنایع تبدیلی استان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

او از تلاش برای تامین نقدینگی واحد‌ها به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های استان یاد کرد و گفت : در این راستا امسال سعی می‌کنیم توسعه واحد‌های موفق را در برنامه قرار دهیم، چون کار کردن روی توسعه واحد‌های موفق جهت افزایش ظرفیت و یا تولیدات جدید می‌تواند گام مهمی در توسعه صنایع تبدیلی استان باشد.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: امسال روی ایجاد واحد‌های فراوری در دو بخش فرآوری محصولات باغی و شیلاتی تاکید داریم که در سنوات گذشته کمتر مورد توجه بوده‌اند، هرچند توسعه واحد‌های صنایع تبدیلی دیگر بخش‌ها نیز در برنامه استان است.

کریمی افزود: امسال توسعه واحد‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاروزی را در شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو و اورامانات در برنامه داریم.

این مسئول سپس مجموع ظرفیت واحد‌های فرآوری، ذخیره سازی و بسته بندی استان که تاکنون از دو سازمان جهاد کشاورزی و صنعت و معدن مجوز گرفته‌اند را در استان کرمانشاه ۴.۷ میلیون تن اعلام کرد و گفت: امسال افزایش ۳۰۰ هزار تنی این ظرفیت را در برنامه داریم و امیدواریم با اجرایی شده برنامه‌ها، ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی استان به پنج میلیون تن برسد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.