سرهنگ همتی زاده از کاهش ۶۶ درصدی کشته شدگان حوادث جاده‌ای در دو ماهه اخیر امسال در جاده‌های برون شهری استان در مقایسه با سال گذشته خبر داد .

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، از کاهش ۶۶ درصدی کشته شدگان حوادث جاده‌ای در دو ماهه اخیر امسال در جاده‌های برون شهری استان در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: در دو ماهه اخیر امسال در راستای اجرای تدابیر و رهنمود‌های فرماندهی انتظامی استان و با برنامه ریزی‌های مدون پلیس راه با محوریت استمرار کاهش تصادفات جاده‌ای ، تلاش‌های فراوانی در این حوزه صورت گرفته و منتج به نتیجه شده است.

او افزود: با پیگیری‌های مستمر پلیس راه استان ایلام در بحث شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و پرتصادف از دستگاه‌های متولی بخصوص اداره راه و شهرسازی و راهداری ، توسعه و افزایش دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف ثابت و سیار در محور‌های برون شهری استان و همچنین استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای در امر کاهش حوادث ترافیکی از مهمترین اقدامات این پلیس در کاهش کشته شدگان جاده‌ای در مدت مذکور بوده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خدوم پلیس راه و همکاری و مشارکت خوب مردم فهیم و با فرهنگ استان ایلام و افزایش پایبندی به قوانین رانندگی در جاده‌های برون شهری استان مهمترین عنصر بنیادی و تاثیرگذار در این دستاورد مهم بوده است.

او از همکاری و تعامل خوب مردم و کلیه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان و انتظامی به جهت همسو شدن با این پلیس در جهت کاهش حوادث ترافیکی، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.