نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس به دلیل قطع مکرر برق در کشور به ویژه در حوزه انتخابیه‌اش به وزیر نیرو تذکر داد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکری شفاهی به وزیر نیرو نسبت به قطع مکرر برق در کشور به ویژه در حوزه انتخابیه‌اش گفت: هشدار می‌دهم می‌گویم و زیرساخت‌های برق در حوزه انتخابی هم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار خوب نیست.

وی خطاب به وزیر نیرو و وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: سالهاست کشاورزان ما به صورت آبا و اجدادی از آب‌های سطحی و رودخانه‌ها برای کشاورزی استفاده کرده‌اند. الان چه اتفاقی افتاده است که باید مبلغی حدود ۲ تا ۲.۵ برابری نسبت به سال گذشته پول آب بدهند؟ آیا لایروبی و لاینینگ و تصحیح اراضی انجام شده است؟ آیا چاه‌های کشاورزی را برق‌دار کرده‌اید؟ از سهم گازوئیل و نفت برای موتورها چه خبر؟

باقرزاده افزود: به چه دلیل امسال باید افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته پرداخت کنند؟ قیمت برنج نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، به چه دلیل؟ شما را به خدا دست و پای کشاورزان را نبندید و بیش از این اذیت نکنید. شما خود مانع تولید هستید.

این نماینده همچنین همگان را به یک پارچگی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد. وی یکی از وظایف اصلی مسئولان کشور را رعایت اولویت‌ها، مسائل اساسی کشور، اقتصاد مقاومتی و... دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار