نماینده پاکدشت از پاسخ وزیر راه و شهرسازی درباره احداث کمربندی پاکدشت قانع شد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد بشیری نماینده پاکدشت از پاسخ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی قانع شد.

این نماینده پرسیده بود: «علیرغم جلسات متعدد با جنابعالی و سایرمسئولان چرا نسبت به ادامه اجرای پروژه ملی کمربندی جنوبی پاکدشت درجاده امام رضا (ع) جهت رفع گره‌های شدید ترافیکی مردم شرق کشور،دراین منطقه اقدام جدی صورت نمی گیرد؟»

محمدباقر قالیباف  رئیس مجلس پس از توضیحات وزیر راه و شهرسازی و صحبت‌های فرهاد بشیری نماینده سوال کننده، خطاب به نماینده پاکدشت گفت: من سال گذشته از این پروژه بازدید کردم، این پروژه در حدود ۲ دهه بلاتکلیف مانده است و برای تکمیل آن راهی جز سرمایه گذاری و اخذ عوارض وجود ندارد، زیرا ادامه تکمیل این پروژه با ردیف‌های دولتی امکان پذیر نیست.

رئیس مجلس خطاب به نماینده سوال کننده تصریح کرد: اختیار با شماست، آیا از توضیحات وزیر قانع شدید؟

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت گفت: طی ۱۲ سال گذشته این پروژه نیمه تمام مانده است، حال این سوال مطرح است که آقای اسلامی چگونه می‌تواند طی ۲۰ روز این موضوع را پیگیری کند. در حال حاضر مردم به دلیل نیمه تمام ماندن پروژه به درد و رنج گرفتاری افتاده اند.

بشیری خطاب به قالیباف تاکید کرد: اگر شما ضمانت می‌دهید که این پروژه اجرایی شود، من از توضیحات وزیر قانع می‌شوم.

قالیباف گفت: من نمی‌توانم ضمانت دهم، اما اجرای پروژه را پیگیری کرده و کمک می‌کنم. وزیر راه و شهرسازی تضمین کند که پیش از پایان این دولت، قرارداد تکمیل و اجرای پروژه پیگیری شود.

اسلامی وزیر راه و شهرسازی هم قول داد که پروژه مذکور را به قرارداد رسانده و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار