مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۵ پایگاه تزریق واکسن کرونا در شهر مشهد فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  دکتر محمدحسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۵ پایگاه تزریق واکسن کرونا شامل هفت پایگاه تجمیعی و ۱۸ پایگاه ثابت در شهر مشهد فعال است.

او افزود: پایگاه تجمیعی شهرک دانش و سلامت "خودرویی"، پایگاه تجمیعی مرکز آموزشی علمی و کاربردی خانه کارگر، پایگاه تجمیعی ولایت، پایگاه تجمیعی شهیده بی بی صدیقه سیدی، پایگاه تجمیعی هنرستان سید جمال الدین اسدآبادی، پایگاه تجمیعی درمانگاه شبانه روزی خیریه آل محمد (ص) و پایگاه تجمیعی مجتمع تجاری و مسکونی مهر از جمله مراکز تجمیعی به شمار می‌رود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به این که واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در حال انجام است، ادامه داد: در حوزه تحت پوشش این دانشگاه، ۶۶ هزار و ۹۵۹ نفر در محدوده سنی ۷۰ تا ۷۵ سال واکسینه می‌شوند.


بیشتربخوانید


دکترمهدی قلیان اول معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا روند اجرای برنامه واکسیناسیون کرونا درگروه‌های تحت پوشش را بررسی کرد.

او در این بازدید با بیان این که واکسیناسیون کرونا به منزله رفع خطر این ویروس نیست، افزود: استفاده از ماسک، پرهیز از حضور غیرضروری در مکان‌های عمومی و خودداری از شرکت در اجتماعات از سوی آحاد مردم از ضروری‌ترین موارد پیشگیری از بیماری به شمار می‌رود.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.