معاون استاندار سمنان گفت: به منظور توزین سهمیه قطعی، یک روز در هفته با حداکثر بازه زمانی ۸ تا ۱۰ شب، برق شرکت شهرک‌های صنعتی قطع خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه بحران برق که با حضور معاونین استانداری سمنان و مدیران بخش‌های دولتی و صنایع برگزار شده بود با تاکید بر مدیریت مصرف انرژی به خصوص برق گفت: با توجه به اینکه میزان تولید برق از مصرف روزانه کمتر است چالش کمبود برق در تمامی استان‌های کشور وجود دارد.

خجسته پور با بیان اینکه برای هر استان سهمیه خاموشی در نظر گرفته شده گفت: در ساعات خاموشی باید برنامه ریزی و اطلاع رسانی دقیق صورت بگیرد.

او تغییر ساعت شروع کاری ادارات را در کاهش میزان بهره وری برق موثر دانست و مهمترین چالش قطعی برق را در صنایع عنوان کرد و گفت: مقرر شد به منظور توزین سهمیه قطعی، شرکت توزیع برق با برنامه ریزی قبلی، یک روز در هفته با حداکثر بازه زمانی ۸ تا ۱۰ شب، برق شرکت شهرک‌های صنعتی را قطع کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان به تامین ژنراتور‌ها و جایگزین کرده پنل‌های خورشیدی در بخش صنعت و اداری اشاره کرد و گفت: با توجه به تخصیص بودجه، تامین ژنراتور‌ها و انرژی خورشیدی در اولویت برنامه دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: قطعی برق ، بحران برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.