رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی، ضمن تکذیب خبر‌های مطرح شده درباره انتصاب او به سمت ریاست ستاد حجت الاسلام رئیسی گفت: رئیس ستاد آقای رئیسی، دکتر علی نیکزاد است.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علیرضا افشار رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به تشکیل برخی ستاد‌های مردمی برای حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: من به همراه برخی دوستان یکی از این ستاد‌های مردمی را راه‌اندازی کرده ایم.

وی ضمن تکذیب خبر‌های مطرح شده درباره انتصاب او به سمت ریاست ستاد حجت الاسلام رئیسی گفت: رئیس ستاد آقای رئیسی، دکتر علی نیکزاد است و مطالب منتشر شده را تکذیب می‌کنم.

این فعال سیاسی افزود: برخی ستاد‌های مردمی و خودجوش در ذیل ستاد آقای رییسی تشکیل شده که رسانه‌ها با برداشت اشتباه از آن، به عنوان تغییر در ستاد آقای رییسی تعبیر کرده اند.

علیرضا افشار که داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود پس از دیدار با حجت الاسلام رئیسی تصمیم به انصراف از ادامه حضور در انتخابات گرفت و با صدور بیانیه‌ای در حمایت از حجت الاسلام رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار