موسی نژاد‍ گفت:همه ایتام شهرستان دره شهر صاحب مسکن شده اند و نیاز مسکن سایر مددجویان واجد شرایط شهرستان نیز در صورت تهیه زمین امسال برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،قنبر موسی نژاد‍ مدیرکل کمیته امداد ایلام در نشست مشترک با امام جمعه و فرماندار دره شهر گفت:دره شهر از شهرستان‌های خوب و موفق در خدمت رسانی بهینه و مطلوب به نیازمندان است و این شهرستان امسال در طرح ایران مهربان از شهرستان‌های موفق استان بود.

او اظهار کرد:امام جمعه و فرماندار شهرستان از همراهان خوب کمیته امداد در راستای خدمت گذاری به محرومان هستند.

موسی نژاد ادامه داد:در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۲۷۰۰ سبد کالا با همکاری دفتر امام جمعه، خیرین و تلاش همکاران در بین نیازمندان دره شهر توزیع شده است.

او عنوان کرد:خدمات متنوع کمیته امداد توانسته است بخش مهمی از نیاز‌های مددجویان را برطرف کند که در این زمینه میزان مستمری امسال نسبت به سال گذشته حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است.

موسی نژاد بیان کرد:در زمینه اشتغال امسال منابع مالی خوبی برای اشتغال در بین مددجویان و نیازمندان اختصاص داده شده که حدود دوبرابر سال گذشته خواهد بود.

او اعلام کرد:سال گذشته صد درصد منابع اشتغال کمیته امداد جذب شد و امسال هم آمادگی داریم حداکثر تا پایان آذرماه برنامه‌های اشتغال زایی امداد را محقق کنیم.

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد:سال گذشته ۲ هزار خانواده مددجو در استان به توانمندی رسیده و امسال نیز برنامه توانمندی و خودکفایی ۳ هزار خانوار دیگر در دستور کار قرار دارد.

او افزود:ارتقای فرهنگ توانمندسازی باید علاوه بر خانواده‌های مددجو، در بین مسئولان نیز توسعه یاید و نگاه مسئولان به مقوله توانمندسازی نیازمندان نیز باید تغییر کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.