سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از بررسی امنیت انتخابات ۱۴۰۰ در کمیسیون متبوع خود با حضور فرمانده ناجا خبر داد.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود با حضور سردار اشتری و معاونانش برای بررسی موضوع امنیت انتخابات ۱۴۰۰ گفت: بر اساس گزارش جامع ارائه شده، نیروی انتظامی، اشراف خوبی بر روی جریان‌های معارض از جمله جریان نفاق و آنارشیست‌ها دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه سردار اشتری با ارائه گزارشی از اقدامات و تدابیر در نظر گرفته شده نیروی انتظامی در تشکیل قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در مراحل پیش، حین و پس از برگزاری انتخابات، بر آمادگی کامل ناجا برای برگزاری آرام و امن انتخابات تأکید کرد.

وی ادامه داد: سردار بابایی، فرمانده پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی هم در این نشست با مروری بر راهبرد‌های دشمن برای تهدیدسازی از انتخابات پیش رو، تصریح کرد که دشمن پروژه عصبانی سازی مردم را دنبال می‌کند.

عمویی در ادامه تشریح محتوای این نشست بیان کرد: سردار ساجدی نیا، معاون عملیات نیروی انتظامی هم در این با ارائه گزارشی از آمادگی یگان‌های عملیاتی و امدادی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ۷۵ هزار صندوق رأی در انتخابات، گفت که تدابیر لازم برای مراقبت از امنیت ستاد‌های انتخاباتی هم صورت گرفته است.

وی در پایان اظهار کرد: نمایندگان عضو کمیسیون هم در جلسه ضمن تقدیر از اشراف و تدابیر نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به احسن وجه، دغدغه‌های مدنظر خود را طرح کردند که مورد توجه مقامات نیروی انتظامی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار