۴ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۹۷ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۴ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

فوت ۲ کرونایی در حوزه مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به پذیرش و بستری ۷۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از ترخیص ۹۵ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.

او با بیان اینکه هم اکنون ۲۸۱ بیمار در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگلپاه بستری هستند، از تحت مراقبت قرارداشتن ۶۶ بیمار بدحال کرونایی با وضعیت حاد تنفسی در مراقبت‌های ویژه خبر داد.

دکتر موسوی افزود: ۲ هم استانی شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر اثر ابتلا به کروناویروس جان باختند.

مرگ ۲ بابلی به علت کرونا

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از شناسایی و پذیرش ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا و ترخیص ۲۳ بیمار در این مدت از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد و گفت: مجموع بستری شدگان کرونایی این شهرستان در حال حاضر ۱۱۱ نفر است.

او افزود: ۶۶ بیمار بدحال با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی قرار داشته و ۲ همشهری بابلی شبانه روز گذشته، به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ فوت کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار