در پی تیراندازی در کنسرتی در فلوریدای آمریکا، دست کم ۲۷ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه میامی هرالد، در پی تیراندازی جمعی در یک کنسرت در اوایل امروز یکشنبه، در شهرستان «میامی- دید» در فلوریدای آمریکا دو نفر کشته و نزدیک به ۲۵ نفر زخمی شدند. بر اساس اعلام پلیس، حال یکی از افرادی که زخمی شده اند، وخیم گزارش شده است.

تیراندازی پس از نیمه شب در یک کنسرت در ساختمان ۷۶۰۰ شمال غربی خیابان ۱۸۶ ام به وقوع پیوست. هنگامی که خودروی نیسان سفید توقف می‌کند، برخی از افرادی که به کنسرت رفته بودند، در بیرون ساختمان قرار داشتند. پس از آن سه نفر ناشناس از خودروی شاسی بلند پیاده شده و با تفنگ و سلاح‌های دستی شروع به تیراندازی به سوی جمعیت می‌کنند.

رئیس پلیس میامی اعلام کرد: ما معتقدیم این یک اقدام هدف دار از خشونت مسلحانه است. در پی این تیراندازی دو نفردر سالن کنسرت کشته شدند و ۲۰ تا ۲۵ نفر بر اثر اصابت گلوله زخمی شدند. همچنین حال یکی از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است. افراد زخمی به بیمارستان‌های مختلفی منتقل شدند.

رئیس پلیس شهرستان «میامی دید» گفت: این نوع از خشونت باید متوقف شود. هر هفته همین اتفاق است. قطعا این مسأله اتفاقی نیست.

این، دومین حادثه تیراندازی در منطقه میامی در این تعطیلات آخر هسته است.

روز گذشته نیز منابع خبری از تیراندازی در «میامی» فلوریدای آمریکا، خبر دادند و اعلام کردند در جریان این تیراندازی ۷ کشته و مجروح گزارش شده است.

ان‌بی‌سی این حادثه را اوایل صبح شنبه به وقت محلی در فلوریدا گزارش داد و اعلام کرد: «تمامی مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.»

در این حادثه ۱ کشته و ۶ مجروح ازسوی پلیس فلوریدا اعلام شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار