رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز را ۱۵ مورد عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۵ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: اطفای حریق منزل مسکونی در منطقه صد دستگاه خیابان یک مستغلات که به علت اتصال سیم کشی برق درون جعبه مینیاتوری رخ داده بود، با تلاش آتش نشانان انجام شد.

او به مهار آتش سوزی‌ها در ساختمان اداری در منطقه امانیه به علت اتصال برق کولر ۲ تیکه و ساختمان متروکه در منطقه طالقانی شرقی، جنب حسینیه ثارالله اشاره کرد و افزود: آتش سوزی پراید حد فاصل پل سوم به سمت میدان چمران به علت نشت بنزین رخ داده بود، اطفا شد.

قنبری با بیان اینکه آتش سوزی پراید در مسیر پردیس بلوار گلبهار که به علت اتصال برق خودرو رخ داده بود با موفقیت مهار شد، تصریح کرد: مهار آتش سوزی‌ها در منزل مسکونی در منطقه زیتون کارگری به علت شل بودن شیلنگ و نشت گاز، ساختمان متروکه در منطقه ۲۴ متری خیابان اهوازیان، ترانس برق در منطقه عین ۲ خیابان ۷ غربی، کنتور برق ساختمان شورای حل اختلاف در خیابان امام شرقی و کنتور برق منزل مسکونی در منطقه حصیر آباد ابتدای خیابان ۴ و پایه برق در منطقه فرهنگیان انجام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نجات ۴ شهروند در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه سپیدار و افراد گرفتار در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه فاز ۲ پادادشهر را از دیگر عملیات‌های انجام شده برشمرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.