فرمانده انتظامی استان زنجان از افزایش ۱۵ درصدی صندوق‌ها و شعب اخذ رای در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه بااشاره به اینکه فعالیت‌های نیروی انتظامی در رابطه با انتخابات از بهمن ماه پارسال در زنجان آغاز شده است، گفت: بررسی صلاحیت امنیتی و کیفری از جمله وظایف پلیس در بحث انتخابات است.

او پاسخ به درخواست استعلام ها را از دیگر وظایف پلیس در انتخابات اعلام کرد و افزود: همچنین تأمین امنیت مکان‌های برگزاری جلسات مربوط به انتخابات و شعب اخذ رأی بر عهده نیروی انتظامی است.

سردار جهانبخش از افزایش ۱۵ درصدی صندوق‌ها و شعب اخذ رای برای حفظ سلامتی رای دهندگان بخاطر ویروس کرونا خبر داد و گفت: ۶ هزار نفر از ماموران پلیس با همکاری سپاه و بسیج وظیفه حفاظت از شعب اخذ رای را برعهده خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان زنجان به نظر سنجی که پارسال از عموم مردم در خصوص عملکرد پلیس در مواقع مختلف و میزان جلب رضایت مردم انجام شد اشاره کرد و افزود: در این نظر سنجی ۹۰ درصد مردم اعلام کردند که به پلیس اعتماد کامل دارند.

او گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد شکاف‌های امنیتی و سیاسی در کشور است اما مردم با حضور خود در تمام صحنه‌های سیاسی از جمله انتخابات نشان داده اند که فریب توطئه‌های دشمنان را نخواهند خورد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه رسوب پلیس فرصت دادن به غلیان‌های اجتماعی است، ادامه داد: پلیس در انتخابات دخالت مستقیم دارد.

سردار جهانبخش بااشاره به اینکه عوامل پلیس همواره در صدد ایجاد امنیت و حفاظت و صیانت از جان و مال مردم هستند، افزود: با تشکیل گروه پلیس امنیت اقتصادی در استان زنجان کشفیات کالای قاچاق در این استان ۱۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

او ادامه داد: از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون کشف مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته که این امر نشان دهنده جدیت پلیس در برخورد با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.