معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای تشدید اقدامات نظارتی ۱۹ هزار و ۳۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده تقلبی در استان آذربایجان‌شرقی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پایدار معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در راستای تشدید اقدامات نظارتی ۱۹ هزار و ۳۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده تقلبی در استان آذربایجان‌شرقی کشف و ضبط شد گفت: این اقلام از واحد‌های تولیدی و توزیعی در استان آذربایجان‌شرقی کشف شد.

او افزود: پرونده تخلفاتی برای این واحد‌ها  پس از طی مراحل قانونی رسیدگی و رای قطعی و جریمه به ارزش چهار میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال تشکیل شد.

او با تاکید بر تداوم نظارت‌ بر واحد‌های تولیدی و توزیعی استان به ویژه در حوزه محصولات بهداشتی،گفت: واحد‌های تولیدی و توزیعی مذکور به دلیل تقلب جریمه شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی بر رعایت ضوابط تولید و توزیع بویژه در بخش محصولات بهداشتی تاکید کرد و گفت: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان براساس قوانین و مقررات به شدت برخورد می‌شود.

پایدار گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، گزارش‌ها و شکایت‌های خود را از طریق سامانه و پورتال این سازمان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری به سازمان منعکس کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.