فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با ۱۰۰ فقره سرقت در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر تبریز به دلیل حساسیت موضوع در دستور کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با استفاده از شیوه و شگرد‌های پلیسی و بررسی دقیق صحنه جرم، سارق را که غیر بومی بوده شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: متهم در تحقیقات اولیه منکر بزه ارتکابی بوده اما با هوشیاری کامل کارآگاهان و به‌کارگیری دانش فنی و ادله‌های پلیسی به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر تبریز اعتراف کرد.

او گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف که بلافاصله در یک عملیات پلیسی این متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیری از اموال مسروقه کشف شد.

سردار عبدی گفت: متهم به همراه مالخر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و اموال مسروقه نیز پس از شناسایی تحویل مال باختگان شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از شهروندان درخواست کرد خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل پدال و فرمان و دزدگیر مجهز کرده و در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی مناسب پارک نکنند و به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس در پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.