خدرلو گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در این شهرستان مهیا شده است.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی است که بر پایه انتخابات آزاد بنا نهاده شده و نقش آن در نظام ما بسیار پررنگ است.

خدرلو افزود: خوشبختانه روند برگزاری انتخابات بر اساس زمان بندی انجام شده در حال اجرا است و این شهرستان از حیث تایید صلاحیت داوطلبان از بیشترین تعداد در بین دیگر شهرستان‌های استان برخوردار است.

او تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند با ستاد انتخابات همکاری لازم را داشته و تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار این ستاد قرار داده و با تمام توان پای کار باشند.

او با بیان اینکه حفظ سلامت مردم از اولویت مسئولان است، اضافه کرد: با توجه به شرایط حاکم ناشی از کرونا بر جامعه و برای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم، تبلیغات نامزد‌ها باید با محوریت فضای مجازی انجام شده و از هرگونه ازدحام و تجمع در فضای بسته خودداری و تجمعات تبلیغاتی در فضای آزاد نیز باید به حداقل برسد.

خدرلو با تاکید بر اینکه از رسانه‌ها نیز انتظار می‌رود تا در بحث انتخابات وارد میدان شده و با تمام توان مردم را در انتخاب صحیح و گزینش اصلح یاری رسانند، گفت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات نیز تلاش خود را به کار خواهند بست تا برابر قانون زمینه لازم را برای اجرای انتخاباتی سالم براساس اصل بی طرفی فراهم سازند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.