مدیر عامل شرکت پارس زیگماد یزد گفت: فضای خوب و عملکرد مطلوب مشاوران پارک علم و فناوری یزد مانع از مهاجرت او به خارج از کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، الهه نوربالا، مدیرعامل شرکت پارس زیگماد یزد، گفت: فضای خوب پارک علم و فناوری یزد، عملکرد مدیران و جذابیت شرکت‌های حاضر در آن،  سبب شد از مهاجرت صرف نظر کنم و به یک کارآفرین تبدیل شوم.

او بیان کرد: پارک علم و فناوری یزد علاوه بر حمایت مالی از شرکت‌های فناور، حمایت معنوی آن‌ها را نیز انجام می‌دهد.

نوربالا تصریح کرد: همچنین مشاوران مجرب در پارک علم وفناوری با ارائه راهنمایی های مطلوب در زمینه‌های حقوقی، اداری و توسعه بازار  به این شرکت ها کمک می‌کنند.

او گفت: فعالیت شرکت ما در چهار زمینه آنالیز، راه اندازی مزرعه جلبک ها، عارضه یابی صنایع مختلف در حوزه شیمی، تحقیق و توسعه در زمینه فرمولاسیون لوازم آرایشی و بهداشتی است.

نوربالا عنوان کرد: یکی از اهداف مهم شرکت، آماده سازی بستر فعالیت برای دانشجویان و افراد علاقه‌مند به شیمی برای یادگیری و آموزش است.

او اظهار داشت: بالاترین لذت هر کارآفرین، ایجاد رفاه نسبی برای خانواده‌های افراد فعال در آن مجموعه است.

نوربالا گفت: مراحل اداری و طولانی بودن پروسه اخذ مجوز‌ها یکی از مشکلات پیش روی کارآفرینان است همچنین در بسیاری از موارد قوانین دست و پاگیر مانع از انجام فعالیت مدیران می شود.

او بیان کرد: از مسئولان درخواست می‌کنم که برخی از این قوانین را اصلاح کنند و مجوز فناوری شرکت‌های فناور را برای تولید در ارجحیت قرار دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.