بصیریان از برگزاری ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونان دادگستری با مردم شرق استان کرمان به صورت حضوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد بصیریان، مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت: ملاقات مردمی نماینده عالی دستگاه قضایی در استان کرمان با مردم شرق استان کرمان، روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار خواهد شد.

او افزود: متقاضیان برای دیدار مردمی با نماینده عالی دستگاه قضایی در استان کرمان بایستی پس از ورود به درگاه ملاقات مردمی در سایت دادگستری استان کرمان به نشانی  http://kermandadgostari.ir/ ابتدا نوع ملاقات (حضوری) و در ادامه تاریخ ملاقات مردمی (تاریخ فوق) و سپس نوع درخواست خود را مشخص کنند که در نهایت با وارد کردن مشخصات، سامانه به متقاضی یک کد رهگیری به همراه تاریخ و ساعت را اعلام می‌کند.

بصیریان با بیان اینکه ظرفیت ملاقات مردمی ۸۰ نفر است و پس از تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام در سایت وجود ندارد، بیان داشت: مردم شهرستان‌های شرق استان برای شرکت در ملاقات مردمی باید با در دست داشتن کارت ملی و درخواست کتبی در محل دادگستری شهرستان بم حضور به هم رسانند.

او تصریح کرد: همراه داشتن ماسک و رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و فاصله اجتماعی الزامی است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار