مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: مخازن کتاب و فرایند امانت در مناطق با رنگ‌بندی کرونایی نارنجی در استان سمنان فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: همه کتابخانه‌های عمومی در مناطق با رنگ‌بندی کرونایی نارنجی موظف هستند، خدمات امانت منابع را به اعضا ارائه کنند.

او با اشاره به نارنجی بودن ۶ شهرستان و زردبودن وضعیت کرونایی ۲ شهرستان استان سمنان در شرایط کنونی افزود: بخش امانت کتابخانه در شرایط فعلی ارائه خدمات می‌کند و همچنان سالن‌های مطالعه غیرفعال است و بلافاصله پس از اعلام وضعیت زرد یا آبی هر شهرستان سالن‌های مطالعه نیز دایر می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان افزود: کتاب‌های بازگشتی در قفسه قرنطینه نگهداری می‌شود و بعد از گذشت مدت قرنطینه، در مخزن کتابخانه یا چرخه جدید امانت قرار می‌گیرد.

طاهریان گفت: هر نوع خدمت مراجعه‌محور مانند امانت و بازگشت کتاب، ثبت‌نام و تمدید عضویت افراد در مناطق نارنجی نیز برقرار است و بر این اساس، در کتابخانه باز و امکان حضور اعضاء در کتابخانه در مناطق نارنجی فراهم است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.