ضرورت بازشناسی اندیشه و سیره امام خمینی (ره) برای نسل جدید

فرماندار شهرستان اشکذر گفت: نهادهای فرهنگی باید اهمیت بازشناسی اندیشه های امام خمینی(ره) را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی نسب، فرماندار شهرستان اشکذر،گفت: برخی افراد که دوران طاغوت را درک نکرده‌اند، با انتشار مطالبی، نظام اسلامی را با رژیم پهلوی  به عنوان جریان رقیب و برانداز مقایسه می کنند و سعی در تغییر تصویر ذهنی جامعه دارند، اما با تلاش نهادهای فرهنگی برای معرفی و آشنایی نسل جدید با اندیشه و سیره امام خمینی (ره)، چنین اقدامات مغرضانه ای  خنثی خواهد شد.

او افزود: عدم آشنایی نسل جدید با اندیشه و سیره امام خمینی(ره) در سطح جامعه مشهود است و باید نهادهای فرهنگی از جمله ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش با اقدامات میان ‌بخشی و گسترده، این موضوع را جدی بگیرند.

هادی نسب خاطرنشان کرد: بازشناسی اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره) برای عموم جامعه و به ویژه نسل جدید، امری ضروری بوده و شایسته است از ایام سالروز ارتحال امام و قیام پانزدهم خرداد که با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) نیز مقارن شده، برای تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) به شکلی ویژه، بهره ببریم.

فرماندار اشکذر، خطاب به همه مدیران و مسئولان شهرستان، تصریح کرد: با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی و اولویت قراردادن سلامت مردم، از تمام امکانات و ظرفیت‌ها، برای برگزاری هرچه باشکوه‌ تر مراسم‌های پیش‌ رو در سطح شهرستان، استفاده کنند.

هادی نسب در پایان با اشاره به ضرورت اذین بندی مناسب شهرستان برای مناسبت‌های پیش ‌رو، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست، تمهیدات لازم جهت فضاسازی مناسب در ادارات را فراهم کنند.

لازم به ذکر است، جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد، با حضور هادی‌ نسب فرماندار شهرستان، امام جمعه اشکذر و دیگر مسئولان ادارات و نهادها، در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.