سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی نتوانست برای سومین بار قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی با شکست در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم چلسی نتوانست سومین عنوان قهرمانی خود را در تاریخ این مسابقات کسب کند.

گواردیولا با قهرمانی در این مسابقات می توانست  نام خود را به عنوان پرافتخار‌ترین سرمربی اسپانیایی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ثبت کند و بالاتر از مورینیو و فرگوسنی قرار گیرد که آن‌ها نیز ۲ بار موفق به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده اند.

گواردیولا پیش از این ۲ بار و در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ و با پیروزی مقابل منچستریونایتد موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شده بود و در صورت قهرمانی سوم می‌توانست در کنار کارلو آنجلوتی، زین الدین زیدان و باب پیزلی به یکی از مربیانی تبدیل شود که ۳ عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده اند، کاری که حتی مربیان بزرگی مانند مورینیو و فرگوسن نیز در انجام آن نا موفق بوده اند.

شاگردان گواردیولا در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر از چلسی شکست خوردند و نتوانستند اولین قهرمانی خود در تاریخ این مسابقات و سومین قهرمانی سرمربی اسپانیایی خود را کسب کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار