موهبتی گفت: نیروی انسانی نیاز به آموزش، توجه، رفاه، امکانات و تکنولوژی دارد و اگر توسعه همه‌جانبه را نداشته باشد اثر خوبی نخواهد داشت و این توسعه زمانی میسر است که همه این ویژگی‌ها انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای راهبری توسعه و مدیریت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در ۲سال گذشته برای بحث بهره‌وری نیروی انسانی انجمن بهره‌وری ایران به کار گرفته شد و در تمام شهرستان‌ها شورای اداری با این موضوع برگزار و دست‌اندرکاران اجرایی دوره آموزشی یک روزه دیدند.

او با بیان اینکه بهره‌وری موضوعی بوده که هر زمان یک تعریف دارد و نوع نگاه به آن متفاوت است افزود: مدیران مجموعه دستگاه‌های اجرایی با بکارگیری زیرمجموعه خودشان در مشارکت و تصمیم‌گیری‌های مقوله اجرا، حداکثر بهره‌وری لازم را داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه وقتی مدیران در حوزه کاری بی‌تفاوت باشند زیرمجموعه اداری آنان نیز بی‌تفاوت می‌شوند ولی وقتی مدیران حساسیت داشته باشند اتفاق خوب و مبارک در آن زمان به وقوع می‌پیوندد تصریح‌کرد: موضوع توسعه منابع انسانی با محور عرضه، تقاضا و نگهداشت نیروی انسانی در کارگروه پژوهش بررسی شود.

او  با بیان اینکه سه درصد خاموشی‌های برق کشور متعلق به سیستان و بلوچستان است که اگر مردم این استان ۱۰درصد مصرف خودشان را کاهش دهند این استان خاموشی دیگر نخواهد داشت ادامه داد: باید تفاوت بین کسی که خوب و بد کار انجام می‌دهد مشخص باشد و معیارها در این زمینه باید تغییر کند.

موهبتی با بیان اینکه توسعه مدیریت سیستان و بلوچستان از راهبرد نیروی انسانی خوب می‌گذرد و در این راستا باید طراحی و اثرگذار لازم انجام شود گفت: اگر نیروی انسانی خوب و اثرگذار باشد در کمترین زمان ممکن زیرساخت‌های توسعه در آن جامعه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار