نوذری گفت: هر زمان که موج کرونا را پشت سر گذاشتیم و به وضعیت نسبی رسیدیم متاسفانه با ساده انگاری از خطر کرونا غافل شدیم و موج بعدی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام نسبت به عادی انگاری کرونا هشدار داد و گفت: هر زمان که موج کرونا را پشت سر گذاشتیم و به وضعیت نسبی رسیدیم متاسفانه با بی خیالی و ساده انگاری از خطر کرونا غافل شدیم و موج بعدی شروع شد.

او در ادامه با تاکید بر این مهم که راهی جز تغییر سبک زندگی نداریم، اظهار کرد: این ما هستیم که در این شرایط کرونایی برای حفظ سلامتی و تداوم زندگی کماکان سختی‌ها را تحمل کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

استاندار ایلام در ادامه بر ایجاد تمهیدات لازم برای پیشگیری از موج پنجم کرونا تاکید کرد و افزود: در این راستا ورود خودرو‌های غیر بومی به استان و خروج خودرو‌های بومی به سایر استان‌ها از صبح روز چهارشنبه دوازدهم تا ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد امسال ممنوع است.

او مطرح کرد: همچنین لازم است مردم از تجمع شبانه در پارک‌ها و بوستان‌های شهری بپرهیزند و برای این منظور روشنایی تمام پارک‌ها و بوستان‌های شهری استان هر شب از ساعت ۲۰ الی ۲۴  خاموش می‌شوند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در انتخابات تاکید کرد و افزود: کلیه ستاد‌های انتخاباتی بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا حتما باید در فضای باز و با یک سوم ظرفیت مساحت مکان مورد نظر برنامه‌های خود را اجرا کنند.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که برنامه‌های انتخاباتی نباید موجب سهل انگاری در رعایت دستورالعمل‌ها شود، بیان کرد: با وجود اینکه در انتخابات پیش رو نیازمند شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری مردم هستیم، اما نباید این مهم موجب سهل انگاری مردم در رعایت دستور العمل‌های بهداشتی شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.