عزیزی فرگفت: امکانات موجود در پنج مرکز واکسیناسیون کرونای قم بر اساس استاندارد‌های وزارت بهداشت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از  معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، عزیزی‌فر ،معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم در گفت‌وگویی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه واکسیناسیون خودرویی در بلوار شهید سلیمانی از روز یکشنبه نهم خرداد ماه اظهار کرد: پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا دارای استاندارد خاصی نظیر دارا بودن آب، برق و اینترنت، تهویه مناسب، تجهیزات برودتی، تجهیزات حفظ زنجیره سرمای واکسن و.. است که سعی شده تمامی استاندارد‌های ابلاغی از سمت وزارت بهداشت در برپایی این مراکز رعایت شده باشد.

او تصریح کرد: در برپایی این مراکز، استانداری، فرمانداری، شهرداری، ستاد اقامه نماز جمعه، پلیس راهور، نیروی انتظامی، مدیریت بحران استان نقش به سزایی داشته‌اند.

عزیزی‌فر از راه‌اندازی دو مرکز واکسیناسیون در منطقه نیروگاه و پردیسان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر بدنبال مکان‌یابی در مناطق ذکر شده هستیم که بزودی امیدواریم این دو مرکز نیز برای رفاه و آسایش همشهریان ساکن در این مناطق به چرخه خدمت وارد شوند.

معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: از امروز پایش مراکز خدمات جامع سلامت در استان را با هدف رفع مشکلات عمرانی، تاسیساتی و تجهیزاتی در دستور کار داریم.

عزیزی‌فر عنوان کرد: برای حمل واکسن در استان قم با مشکل وسیله نقلیه مناسب روبه رو بودیم که با پیگیری‌های انجام شده توانستیم دو کامیونت یخچال دار به ظرفیت‌های پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کنیم.

او  از مردم به عنوان سرمایه کشور یاد و اظهار کرد: اموال ادارات برای رفاه مردم است و باید به تأمین زیرساخت‌های مراکز واکسیناسیون کمک شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار