ادامه رقابت‌ها برای جلب آرا مردم / در میانه گود انتخابات ۱۴۰۰ چه می‌گذرد؟ + فیلم

رقابت های انتخاباتی روزبه روز داغتر می شوند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روزبه روز داغتر شده و حواشی آن بیشتر می شوند.

 

 

 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
چرا احمد نژاد رو دعوت نمیکنید . گفتگوی زنده برگزار کنید
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
لطفا به صورت علمی برنامه تون توضیح بدید. امیدوارم با وعده های بزرگ. کاندید ها فقط دنبال جذب طرفدار نباشند، چون طرفداری مال فوتبال و این جور جاهاست ما اینجا کار می خواهیم،.. لطفا اگر جایی وجود داره که کاندید های محترم به صورت علمی برنامه شون توضیح میدن به ما معرفی کنیدتا ببینیم در عمل چطور قرار هست کار و اجرا کنند و این که اگر نتواتستندبه وعده عمل کنند مسئولیت ان را می پذریند یا گردن تحریم و .. می اندازند.یعنی اگر نتوانستند با انها چه کنیم؟ نمیشه یکی بیاد وعده بده رای بیاره نتونه عمل کنه بعد پایان دوره ریاست جهوری راحت و با افتخار بره بگه من رئیس جهور بودم! فلان بود.
اگر اشتباه می کنم ممنون می شوم شما تصحیح بفرمایید
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
ریس جمهور هر که شود باید رتبه ایران را به چند کشور برتر و نخست و سرور جهان در اقتصاد و دانش و فناوری برساند .تولید خودرو را به مرز ده ملیون و یا بیشتر برساند .با توجه به بازار حداقل نیم ملیاردی اطراف ایران عزیز ما و با توجه به اینکه کشورمان چهار راهی جهانی است و اینکه محل تلاقی قاره اروپا و آسیاست ،ظرفیت تولید این کشور در هر زمینه ای میبایست چندین برابر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
رییس جمهور باید پروفسور باشد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۴۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم اندیشیدن به تو زیباست ای وطنم .