مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : آتش‌سوزی ارتفاعات شهرستان ثلاث باباجانی خاموش شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به خاموش شدن حریق در ارتفاعات صعب‌العبور «دری» در شهرستان ثلاث باباجانی گفت : آتش‌سوزی این منطقه که مجدداً شعله‌ور شده بود، با کمک نیرو‌های داوطلب مردمی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه مهار شد.

او گفت : گستره آتش‌سوزی‌ها در مراتع ارتفاعات دری در محدوده روستا‌های بستان آباد، وانیسر، ظلمه سور و کیسله در شهرستان ثلاث باباجانی اتفاق افتاد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به شعله‌ور شدن مجدد آتش‌سوزی‌ها در ارتفاعات ثلاث باباجانی در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته گذشته افزود: حریق در این مناطق چندین بار اطفا و مجدداً شعله‌ور و بعد از ظهر دیروز جمعه به طور کامل خاموش شد.

معتمدی افزود: نیرو‌های پشتیبانی حاضر در منطقه شامل ۲ تیم امدادی، یک بالگرد و آمبولانس برای تلفات احتمالی از جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در منطقه مذکور انجام مأموریت کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: به دلیل وزش باد و گرم بودن هوا در ثلاث باباجانی، باید محافظت و حراست از مراتع از سوی مردم و مسئولین برای جلوگیری از آتش‌سوزی‌های مجدد بیشتر شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.