نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره اعتبار وام ۵۰۰ میلیونی زوج‌های جوان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:این فرصت فراهم شده که جوان‌تر‌ها و آن‌هایی که کمتر شناخته شده اند و برای اولین بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده اند در صدا و سیما گفت و گو داشته باشند.

وی افزود:هر برنامه تلویزیونی و یا رادیویی نیاز به برنامه ریزی دارد، اما از اینکه ارتباط گسترده‌ای با تمام مردم داریم، لازم است از صداوسیما تشکر کنیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ایرانیان خارج از کشور تکه‌ای از جان ما هستند که از ما دور هستند و احساس وابستگی آن‌ها به دلیل دوری بیشتر است،گفت:نگرانی‌هایی در رابطه با داخل کشور دارند، چراکه نظام جهانی اخبار خوبی از ایران را مخابره نمی‌کند پس باید با آن‌ها صحبت کنیم تا خیالشان راحت شود.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد:لازم است کسی که میخواهد نفر اول کشور شود، گفت‌وگویی با ایرانیان خارج از کشور داشته باشد سوالات زیادی از سیاست داخلی و خارجی، تولید سرمایه گذاری و... مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه تفاوت‌های بسیاری بین دولت من با سایر دولت‌ها وجود دارد،گفت: کسی لیاقت خدمت به مردم را دارد که با تمام وجود مردم را دوست داشته باشد و مشکل آن‌ها را مشکل خودش بداند.

قاضی زاده هاشمی گفت:دولت، همیشه باید بیدار باشد زمانی برای دولت مشخص نمی‌شود و باید ۲۴ ساعت کار کند به همین دلیل باید جوان، پرانرژی، مسلط به فناوری جهان و... باشد که این موارد از نسل جوان و مجاهد بر می‌آید.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:ان شاءالله افرادی که در این ۴۰ سال خود را آماده کرده اند و مجاهد فی سبیل الله هستند آماده ظهور و بروز هستند،دولت جوان و تازه نفس که ۲۴ ساعت پای کار هستند و مانند سال های دفاع مقدس تمام وقت خود را برای جمهوری اسلامی قرار می دهند.دولت ما به دنبال ثبات و آرامش است و دولت ما دولت سلام است.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص پرداخت وام ۵۰۰ میلیون تومانی به زوج های جوان، گفت: اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی در صندوق ویژه ای که به عنوان اعتبار خانواده یا جوانان در نظر میگیریم، به زوج های جوان برای ۳ مقوله ازدواج، مسکن و اشتغال پیش بینی کرده ایم و این بزرگترین طرح عدالت اجتماعی است.

وی ادامه داد:به موقع درباره منابع آن صحبت خواهم کرد، اجازه دهید آنهایی که عجول هستند قضاوت های خود را انجام دهند فقط امیدوارم بعد از آن شرمنده نشوند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: درباره برنامه های خود برای حضور زنان در دولتش و دلیل انتخابات یک زن به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی، گفت: خانم دکتر شیخی یک نماد است، فرزند شهید، پزشک متخصص نخبه و جوان ، مادر ۳ کودک هستند با این کار خواستیم بگوییم دریچه نگاه ما به دولت، خانواده، جوانان، ایثارگران، نخبگان است.

وی افزود: خانم دکتر شیخی را به عنوان نماد انتخاب کردم چراکه فکر می‌کنم وقتش رسیده زنان در مسئولیت های بلند مرتبه کشور جایگاه جدی تری داشته باشند البته با نگاه جنسیتی مخالف هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۰۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
درمناظره دوم نقشه ایران وفقراستان های مرزی رانشان ملت شهیدپروردادسوال این هست که استان های فقیرمرزی چجوری وام پانصدمیلیون تومانی رابرمیگردانند؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
تو اگه کار کن بودی اینهمه در مجلس بودی... ادم انقدر خنثی دوره های مختلف بوده حالا اومده میگه برای ادامه خدمات باید بیام بعد میگم!
وعده سر خرمن شفافیت ارا و... تا بس بود برای بی اعتمادی...
شورای نگهبان اگر ملاک حق داشت شما ها رو با این مجلستون رد میکرد نه این که انحصاری براتون انتخابات بی رقیب...
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۸:۴۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
ظاهرا شما هم اهل وام گرفتن هستین. خوشتون اومده
Iran (Islamic Republic of)
گوهری
۱۸:۳۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
سعید محمد (مسلم) و (شهید) انتخابات 1400 بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
چه وعده های مسخره ای، کاندیداها باید بگویند برای ریشه کنی دلال بازی و رانت خواری چه برنامه ای دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
جناب قاضی زاده هاشمی چراچرت وپرت تحویل میدی
جوان با کدام درآمد میتونه قسط 500ملیونی رابده
ملت وچی فرض میکنید بلا نسبت گوش دراز
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۸:۰۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
یکی نیست به این بنده خدا بگه شروع زندگی با بدهی 500 میلیونی اصلا خوب نیست. اگر کسی کار مطمئن داشت خودش به فکر زندگی و زندگی کردن میافته و الا این چیزا فقط محرک خودتون هست که عادت به گرفتن وام های میلیاردی کردین و بعدش هم پس نمیدین.....
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۷:۴۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام ،

رأی من :
آقای هاشمی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
ما میگیم توانستی و منابعش هم بود این جوان چقدر درآمد دارد که بتواند باز پرداخت کند شما ببینید تمام مردم به نحوی گرفتار وامند وخیلیها اقساط تاخیری و جریمه دارند این طریق کشورداری نیست جوان باید شغل داشته باشد با در آمدی که بتواند سی درصد حقوق ماهیانه را پس انداز کند ضمناً خانواده‌ها هرجشون بادخلشون بخونه آخر ازدواج با وام یعنی باید منتظر طلاق هم بودبیایید کمتر جوان‌های بیچاره رو فریب بدید جوان شغل با درآمد بالا لازم دارد ضمناً مسکن که وظیفه دولت است بسازد و اجاره به شرط تملیک بهش بده تا زندگی رو شروع کندواجا ره آن 20% درآمدش باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
ته صداشون شباهت داره به صدای شهید سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
ارزان کردن حامل های انرژی هم منابع دربانک جهت وام دادن ایجادمیکندوهم تورم راکاهش میدهداین نکته رابایددرنظرگرفت که ارزانی موجب پس اندازپول میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
به احترام #رئیسی برو کنار ......................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
فکر کردی همه مثل خودت در آمد نجومی دارن که از عهده پرداخت اقساط وام پانصد میلیونی در بیان آنهم اول زندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
وقتی کنار رفت میگد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
حق نداری که بگی بعدا منابع این طرحها رو میگیم. میخایی مردمو بدبخت کنی بعد بهونه بیاری
هرچند رئیس جمهور انتخاب شده از قبل ولی خوب این لحن حرف زدن و .. شماهم قابل قبول نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
خب این جوان بدبخت که فرضا وام رو گرفت ازکجا بیاره ماهی شش هفت میلیون قصد بده سود و بدبختی کاراش ک جای خود شما کار بدین وام نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
آقا نکند در خوابی با ۵۰۰ملیون که... با ۵ملیارد تومان هم من جوان نمی توانم از پس ازدواج بر ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
فدایی
۱۶:۴۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام ، جوک دست اول خوبیه
وام 500 ملیون ی
تمام فامیل طرفین تا آخرعمر باید قسط بدهند
طرف ناشیه یک چرتی گفته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
حرفی زدی دهان ما را بستی. وام ده میلیونی زوج۶ای جوان میگیرن تو قسطش ماندن. اصلا میدونی قسط پانصد میلیون ماهی چتد میشه. پنج ساله ماهی ۱۵میلیون میشه. علی برکت الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
لطفا پیشنهاد قابل اجرا برای خود ومردم ارائه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
اقای قاضی زاده به فرض اینکه شما بوجه ان را تهیه کردید یک جوان چگونه پرداخت کند الان با دادن ۶۰میلیون در پرداخت ان گیر کردند لطفا هرچه زدوتر نحوه پرداخت ان را بگویید تا ما به شما رای بدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
وام ازدواج بشه 500 میلیون یه جاروبرقی رو باید بخریم یک میلیارد. گول این حرف ها رو نخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
این همه ایران منابع و سرمایه و نیروی کار جوان و متخصص دارد.چرا بجای پایه گذاری اقتصادی و قدرتمند گردض آزاد سرمایه واردات و صادرات که بسیاری از مشکلات اقتصادی و رفاهی و معیشتی مردم کشور منهدم مشود حرف از پول پاشی میگویند رفاه و معیشت پایدار لازمه اش پول پاشی نیست.فقط لازمه اش کنار گذاشتن توهمات است
Iran (Islamic Republic of)
Dabiri
۱۶:۱۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
کسی که میخواد با وام دادن مشکلات را حل کنه معلومه آخرش چی میشه..آخه پروفسور اون جون چجوری باید قست های وام ۵۰۰ملیونی را بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
وام حلال مشکلات نیست تورم رو کاهش بدید کالاها رو ارزان کنیدبرادر .که بتونیم قدرت خرید پیدا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
می خواهد ازاین حضرت عالی بااین فرمایشات
یک سوالی بپرسیم ؟
ا گه قرار باشه ۵۰۰ ملیون تقسیم بشه ؟؟؟
آیا ارزش پول ما هم ثابت می ماند ؟ یا به زیر منفی صفرمیرسه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
اگر شماها دلسوزر ملت بودید به دولت روحانی و دولت های دیگر کمک فکری میکردید نه این که به نفع خودتان استفاده کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
قشنگ قلق مردمو پیدا کردین...یکی یارانه رو ۴۵۰هزار میکنه..یکیم میگه وام ۵۰۰میلیونی...چون میدونین ملت دیگه کف گیرشون ته دیگ خورده....برادر بجای اینا اشتغال ایجاد کنین ملت ک گدا نیستن ک یارانه بگیرن و بخوابن تو خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
با عرض سلام و خسته نباشید.
خواهش میکنم مطالب این نامه را به عنوان یک طرح اقتصادی به رییس جمهور آینده که احتمالا جناب آقای ریسی می باشد برسانید. از کار کنان این رسانه که دارای ضریب نفوذ بالاتری نسبت به افراد معمولی جامعه دارند تقاضا دارم این طرح را به رییس جمهور آینده بدهند.
حوضه¬ی فعالیت اینجانب برق قدرت می باشد و در شرکت های برق منطقه ای، پالایشگاه، نیروگاه، خاتم الانبیائ پدافند هوایی ارتش و ... سابقه ی فعالیت دارم.
متاسفانه نیروهای رسمی نفتی در پالایشگاه و پتروشیمی حقوقی 3 تا 6 برابر نیروهای شرکت¬های دولتی و وابسته دولتی دیگر می¬گیرند.
من با داشتن کارشناسی ارشد و تجربه ی کاری در ارگان های مختلف صنعتی به وضوح دیده ام که این حقوق زیاد به خاطر تخصص بالاتر نیست. برای مثال در زمینه ی برق کارهای برق منطقه ای چند مرتبه از کارهای برقی سایر ارگانها بالاتر و سخت تر است. من قطعا با توجه به سوابقی که دارم میگویم که در زمینه برق کارهای انجام گرفته در برق منطقه ای به مراتب سخت تر از پالایشگاه است. و این تبعیض حقوقی به خاطر تخصص نیست.
خودتان می دانید انسانها در زمانهای گذشته شرایط زندگی سختی داشتند پس انسان از لحاظ بدنی این مقاومت را دارد. اما تبعیض روح آدم را می آزارد و انسان را متلاشی می¬کند. متاسفانه نماد تبعیض حقوقی مهندسان و کارکنان نفتی هستند.
با توجه به حقوق بالای افراد رسمی نفتی که به طور متوسط 5 برابر مهندسان سایر ارگان هاست می توان یک طرح ارایه کرد که حقوق افراد نفتی از بازنشستگان نفتی تا کارکنان فعلی اگر حقوقشان نصف یا ثلث بشود می توان افراد تازه نفس را به صنعت تزریق کرد و کار ایجاد کرد. البته این یه طرح خارق العاده نیست که شما از آن اطلاع نداشته باشید، ولی بینهایت ساده و تاثیر گذار و عملیاتی است.
میدانیم که یکی از بزرگترین مشکلات جامعه ما بیکاری است. با این طرح تعدیل حقوق مهندسان نفتی حداقل چند هزار نفر میتوان نیروی جدید استخدام کرد که این برای شروع تحول عالی است.
من خواهش میکنم حقوق افراد رسمی نفتی را به شدت تعدیل کنید و نمیگویم مانند حضرت علی باشید و عطف به ماسبق کنید و هرآنچه در گذشته گرفته اند از آن ها پس بگیرید.
خواهش میکنم این فریب را نخورید که رسمی نفتی ها بگویند مثلا ما مهندسان درجه یک هستیم. من با تجربه ای که در خیلی از ارگان ها دارم در زمینه برق قاطعانه میگویم که مهندسان برق منطقه ای و بتانیر خیلی از افراد پالایشگاه نفت سطح کاری بالاتری دارند.
با این طرح می توان شاید خیلی و خیلی بیشتر از 100 هزار نفر جدید را استخدام کرد که برای کنترل و خنثی کردن احتمالی اعتصابات و ... نفتی ها این افراد را استخدام همان پالایشگاه نفت بکنید که هم کار آنها راحت تر شود و هم نتوانند اعتراض کنند.
با توجه به آمار مرکز ایران در سال 97 کارکنان وزارت نفت 112 هزار نفر هستند که این آمار شامل بازنشستگان نمی شود و قطعا تعداد بازنشستگان در همین حدود یا بیشتر از اینهاست.
لذا خواهش میکنم این طرح را جدی بگیرید جدی بگیرید جدی بگیرید و عمل کنید.
مطمئن باشید این یک گام عالی برای تحول اقتصادیست.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۴۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
بادخترخانمت که اومدی برای ثبت نام مشخص بود که برنامه داشتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
گزینه خوبی برای ریاست جمهوری هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
بازی دادن مردم دیگه بسه..ریس جمهور مشخصه وزراشو هم معلوم کرده...
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi
۱۵:۳۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
با سلام
ایشان هم به نظر میرسه با دادن پول می خواهند مشکل بیکاری،آموزش زوج ها و .... را حل کنند
و تورم ایجاد کنند
تو را بخدا نگذارید یه عده هر چند پوششی به ریش مردم بخندند
Netherlands
بی نام
۱۵:۳۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام تحلیلگرای خودشون تو تلویزیون گفتن که کسی نمیتونه واسه کشور کاری کنه و تورم و گرونی همچنان هست
پس رای دادن الکیه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
چرا برای صندلی ریاست وعده ی دروغین میگید به مردم والا این ملت خسته هستن از وعده های شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
سنگ بزرگ نشانه نزدن است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
شما بگو شونصد میلیون اصلا ما نمی خواییم. جلوی تورم رو بگیرید اگه مردید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
باز هم وعده های درغین چرا به خاطر صندلی ریاست وعده دروغ میگید نگید والا این ملت گناه دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
با این قطعی برق خوب موانع تولید برداشته شد