نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره جزئیات پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، توضیحاتی داد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره جزئیات یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، اظهار کرد: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی یعنی کل یارانه دریافتی مردم از قبلی تا جدید می‌شود ۴۵۰ هزار تومان.

وی افزود: از دو منبع صرفه‌جویی، منابع یارانه ۴۵۰ هزارتومانی به دست می‌آید یکی صرفه‌جویی یارانه‌هایی که ثروتمندان از بنزین به دست می‌آورند، که آن را قطع می‌کنیم و این ۴ میلیارد دلاری که از کل یارانه‌های بنزین، گازوئیل، آب، برق و... می‌شود را به ۴۰ میلیون نفر می دهیم.

وی افزود: غیر از این ارز‌های ۴۲۰۰ تومانی که به دست واسطه‌ها می‌رود و نهاده می‌خرند و با قیمت گزاف می‌فروشند را آزاد می‌کنیم و از آن برای پرداخت یارانه استفاده می کنیم.

رضایی تاکید کرد: با پرداخت یارانه ۴۵۰ هزارتومانی هیچ یک از قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد و فشار هم به بودجه دولت وارد نمی‌شود چراکه اصلا دست به بودجه دولت نمی‌زنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت ما از هیات دولت گرفته تا خانه های ملت ایران برای بانوان برنامه داریم‌.

حضور حداقل دو زن در کابینه ام

وی با تاکید بر اینکه در هیات دولت بنده حداقل دو تن از بانوان حضور خواهند داشت، افزود: در کسب و کارهای کشور، تجارت، کسب و کارهای خانگی به بانوان امکانات لازم می‌دهیم تا دولت و درآمد داشته باشند، علاوه بر آن خانه داری را با عنوان شغل محسوب میکنم و به این شغل حقوق خواهم داد‌.

رضایی افزود: دو وظیفه را برای زنان خانه دار اختصاص می دهیم، یک تربیت فرزند و دو بهداشت و سلامت خانواده.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
اگه واقعا امكان پرداخت يارانه 450 هزار تومني وجود داره يعني دولت‌هاي گذشته حق مردم رو ضايع كردن و اين حق الناس به گردنشون باقي خواهد ماند.
Iran (Islamic Republic of)
خبر خوان
۰۹:۰۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
با سلام
راستش من از لحاظ تفکر اقتصادی در دوران قبل ایشون رو خیلی قبول داشتم اما با این شعار برای من تعجبه که ایشون که دکترای اقتصاد رو دارند و هر کسی هم می دونه که تزریق پول به جامعه منظر به افزایش نقدینگی خواهد شد و این تورم شدید را به دنبال داره شما یک حساب سر انگشتی کنید و 450000 را رو در 40 میایون نفر ضرب کنید ببینید که چه مبلغ ماهانه وارد جامعه می شه . بهبتر نیست به جای این وعده های پوچ و بی اساس که فقط و فقط برای جمع کردن رای مردم است به فکر مردم و اقتصاد کشور باشیم که از این که هست بدتر نشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
تورم را درست کنید جلوی نابودی پول ملی را بگیرید فساد راند حر ج مرج در بازارها بی قانونی بی عدالتی را درست کنید صدقه دادن مشکل را حل نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
یادش بخیر قدیما میگفتن: پول به زیادیش نیست به برکتش هست.

واقعا صحبتها شون رو باید با آب طلا نوشت ...امروزه برکت از پول و زتدگی ها رفته .
و با۴۵۰ هزار تومان هم چیزی دستت نمیگیره
ای کاش میشد مثل روزگار قدیم : که هم پول وهم زندگی مردم پراز خیر وبرکت بود....
...اللهم عجل لولیک الفرج
Canada
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
ایجاد کار کنید
نه گداپروری با یارانه که هی ازش دم میزنید
به جوانان بیکار دوره آموزشی حرفه مورد نیاز و بر
حسب علاقه شون دهید
زمین مجانی بهشون دهید
وام بدون سود بدهید تا تولید کننده شوند .بجای مصرف کننده
به هر خانواده روستایی .دو تا مرع و خروس .گاو نر و ماده
ووووو دهید تا از لحاظ مالی در رفاه شوند و
به حومه شهرها نیایند و باعث مشکلاتی برای خود و خانواده و اجتماع شوند
فقط جناب رییسی کارنامه مثبتی دارد و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
من سوال دارم
این یارانه 450 تومانی قرار است چند سال بعد محقق شود یا بلافاصله بعد از رئیس جمهور شدن شما؟
Canada
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
یارانه یعنی گداپروری است
کار ایجاد کنید تا جوانان سرزنده شوند
این پول هم دردی را درمان نمیکند
فقط گول زدن کم سواد و بیسوادها برای جمع کردن رای
فقط کار ایجاد کنید و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
ابن یارانه ها از اول اشتباه بود ...در کل پول بسیار زیادیست ودر توزیع و جزء هیچ به حساب میاید با یک دهم یارنه ها مشکل مسکن و ازدواج جوانان حل میشد
یک ده اباد بهتر از ده شهر خراب است
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۵۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
چی میگه ؟؟؟؟؟
یارانه رو ۴/۵ میلیون رو هم بدن مردم با این گرونی کم میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
نهایت ۱۰۰هزار رای بیاری
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۰۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
صحبت ایشون کاملا درسته.جناب رضایی میخویاد تفاوت پرداختی دولت به دلالان در فاصله ارز دولتی و آزاد رو به مردم بده اینکار کاملا عملیه و هیچ تاثیری در قیمت نمیذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
بد سلیقه. ،،،،، اقا جون. ۴۵۰ تومن. میشه. ۴ کیلو گوشت .... گر چه ما باید برم. ۴۵ تا. نون بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۰۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
دوست عزیز یارانه قراره کمک دولتی برای پرداخت قبوض باشه قرار نیست شما بشینی زمین تا دولت خرجت رو بده بعضی شما مردم واقعا دیگه از حد گذروندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
خیر ... یارانه در ازای گرانی بنزین و افزایش قیمتها .. باید محاسبه وپرداخت گردد ... .. ینغ قیمتها به خاطر گرانی فنزین بالا میرود پس در مخارج روزانه همه تاثیر دارد .. این فلسفه
پرداخت یارانه است ....... که الحمدلله ده در دولت قبل درست پرداخت شد .مجلس انموقع نگذاشت .. این دولت هم که به کلی مخالف بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
بابا مردم پول نمیخان ثبات اقتصادی میخان یکی اینا بهشون بگه
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۷:۰۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
اگر لطف کرد و داد به 2 دهک پایین خواهد داد نه به همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
دولتها همیشه دروغگویان خوبی بودند کجا دولت اینهمه یارانه به مردم می ده همش مزخرف است اگه به گذشته نگاه کنیم شاهد خواهیم بود دولتها ادعا کردند که nمیلیارد تومن به مردم یارانه می دهند اما در عمل فقط همان کالابرگ سابق که حالا تبدیل به 45500 تومن شده ومعیشتی هم که حاصل مابه تفاوت قیمت بنزین است که اونم دولت از مردم می گیره وبه خودشون می ده در حالی که کل مبلغ فروش نفت وتمام در امدهای حاصل از استخراج معادن همگی متعلق به مردم است که ازاین میان فقط نفت رو بزرگ می کنند وسایر را مخفی می کنند در حالی که در امد حاصل از استخراج وفروش انها به مراتب بیشتر از نفت است ودر مقابل طبق قانون باید آ موزش پرورش رایگان باشد که نیست باید خدمات عمومی رایگان باشد که نیست باید خدمات دولتی رایگان باشد که نیست باید مردم در رفاه باشند که نیستند باید مردم با مسکن وشغل مناسب تامین شوند که نمی شوند ودر نهایت باید فقر ریشه کن شود که هر گز نشده ونمیشود ودر عوض صندوق کمک مردمی است که مثل قارچ همه جا روییده است ما باید با این ثروتهای خدادادی سرور جهان می بودیم اما مارا با افغانستان وچند کشور فقیر که هیچی ندارند مقایسه می کنند اما ما زمانی سرور جهان بودیم شما امدید مارا از پادشاهی جهان به مقام گدایی رساندیداین است نتیجه مدیریت شما.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۲۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
رضایی کم رای میاره1ازهشتادمیلیون نفربه چهل میلیون نفریارانه میدهد2چهل میلیون نفرازهشتادمیلیون نفرمیماندکه این افرادبهش رای نمیدهند3به فکرشاغل کردن خانم هاهست نه آقایان درنتیجه کسی خواستگاری خانم هابعلت عدم شغل نمیرودوجمعیت منقرض میشود4برق کشوربایدبه اندازه ای باشدکه تولیدبیشتررخ دهدونارضایتی ایجادنشود5جلوی فساددرفوتبال وشهرداریهارانمیتوان گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
از نظر اقتصادی افزایش نقدینگی در اقتصاد خود به خود به تورم دامن میزند لذا عمده بدبختی های مردم پس از واریز شدن یارانه نقدی در دولت احمدی نژااد به وجود آمد لذا افزایش نقدی یارانه ها بر پیچیدگی و وخامت اوضاع اقتصادی دامن میزند .به جای پرداخت یارانه نقدی در هر روستا و شهری به فراخور مزیت اقتصادی کارخانه و کارگاه ایجاد شود و مردم در سراسر کشور وارد عرصه کار وتولید شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
اگر زن توانمند در آن حوزه است چرا استفاده نشود. مرد و زن نداریم اگر واقعا میتوانی همه کابینه رو زن قرار بده بشرطی که توانمند باشند. اینهمه حرف از جنسیت کابینه برای جذب رای زنان و یارانه برای جذب افراد کم برخوردار نزن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
حرف ها زیبایی است
آخرین اخبار