سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز گفت: طی ۲۶ هفته اخیر یکی از مسئولان برای دیدن بازی تیم قشقایی به ورزشگاه نیامده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، داریوش هرمزی سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز، پس از برد یک بر صفر شب گذشته شاگردانش مقابل تیم مدعی استقلال خوزستان، بیان کرد: تیم شهدای قشقایی از اعتبار فوتبال فارس رونمایی کرد و در این تیم بازیکنانی حضور دارند که آینده فوتبال فارس هستند که نمونه آن یک بازیکن ۱۹ ساله کازرونی بود که موفق به گلزنی شد.

او، تصریح کرد: ما نه تنها برای خودمان بلکه برای فوتبال فارس جنگیدیم و حتی تیم فجر سپاسی هم از این نتیجه بهره برد و در واقع از یک تیم جدید رونمایی کردیم زیرا چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم.

هرمزی، با اشاره به اینکه پیش بینی یک بازی سخت را به دلیل حمایت کل استان خوزستان از این تیم داشتیم ادامه داد: مظلومیت تیم قشقایی بیشتر باید انجام شود زیرا این تیم به لحاظ توجه مسئولان  فقیر بوده اما از نظر استعداد و حضور بازیکنان مستعد، غنی است.

سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز، با انتقاد از استاندار فارس و نمایندگان مجلس به دلیل حمایت نکردن از این تیم  افزود:  فعالیت این تیم و تاثیر آن در موضوع نشاط اجتماعی برای هیچ مسئولی اهمیت ندارد زیرا ۲۶ هفته  یکی از آن ها برای دیدن بازی تیم قشقایی به ورزشگاه نیامده‌اند و علت اینکه نتایج لازم را در این فصل از مسابقات کسب نکرد ه ایم که نبود حمایت همین مسئولان است.

مسئول کادر فنی تیم شهدای قشقایی به بازی بعدی این تیم در ارومیه مقابل نود اشاره و اضافه کرد: با چه پولی باید به ارومیه برویم و آیا می‌توان این مسیر طولانی را با اتوبوس طی کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.