سلمان زاده تبدیل دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه را حاصل تلاش یک کار گروهی منسجم دانست و از پیگیری تمامی دست اندرکاران این دانشگاه که در تحقق این مهم نقش داشته اند، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سلمان زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نخستین نشست رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن تقدیر از شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستور نمکی، وزیر بهداشت که موجب شد دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه تبدیل شود  و در سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، سوم خرداد دیگری در حوزه آموزش پزشکی در منطقه جنوب غرب استان خوزستان رقم زده شود، این اتفاق خجسته را بار دیگر به مردم شریف منطقه و کارکنان این دانشگاه تبریک گفت.

او تبدیل دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه را حاصل تلاش یک کار گروهی منسجم دانست و از پیگیری و زحمات تمامی دست اندرکاران اعم از معاونین، اعضای هیئت علمی، مدیران، کارشناسان و تمامی کارکنان این دانشگاه که در گذشته و حال در تحقق این مهم نقش داشته اند، قدردانی کرد.

در این نشست به مواردی همچون بررسی راهکارها و تدوین برنامه عملیاتی برای گسترش زیرساخت ها، افزایش دانشکده ها، ایجاد رشته های جدید، ایجاد چارت تشکیلاتی جدید، توسعه فضاهای فیزیکی و ... پرداخته شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.