رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی از بازگشایی مجدد تالار‌ها از ۶ خرداد ماه مشروط بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

محمود آبادی رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تالارهای پذیرایی در استان  از ۶ خرداد ماه  بازگشایی شده اند و  مقرر شده است در فضای باز تالار‌ها برای هر صندلی، فاصله ۳ متری در نظر گرفته شود.

او با اشاره به اینکه تأمین فضای ۸ متر مربع برای هر نفر نیز باید در تالار‌ها در نظر گرفته شود، افزود: بر اساس دستور العمل‌های بهداشتی صادر شده،  تالار داران باید حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت تالار فعالیت و پذیرش مشتری داشته باشند.

محمود آبادی با بیان اینکه در فضای بسته و مسقف تالار‌ها رعایت دستورالعمل‌ها اعلام شده الزامی است، اظهارکرد: ظرفیت پذیرش مشتری در فضای باز تالارهای شهر‌های قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، در شهر‌های با وضعیت نارنجی محدودیت پذیرش ۲۰ نفر، در شهرهای زرد ۳۰ نفر و در شهر‌های با شرایط آبی ۵۰ نفر  است.

رئیس صنف تالارهای خراسان جنوبی با بیان اینکه در یکسال اخیر به دلیل تعطیلی تالار‌ها مراسم عروسی در روستا‌ها و باغ‌ها بدون اخذ مجوز و  با جمعیت بالا برگزار می‌شد و همین موضوع سبب بالارفتن آمار کرونا در استان شد، تصریح کرد: برگزاری مراسم عروسی در تالار‌ها با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و حداقل ظرفیت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.