اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی نشان می‎‌دهد شرکت توئیتر قصد اضافه کردن ایموجی‌های ریک اکشن به توئیت‌ها را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، به گفته جین منچون وونگ که یک محقق برنامه است، شرکت توئیتر می‌تواند برخی ایموجی‌های جدید را برای تغییر دکمه لایک ستاره‌ای شکل خود که در حال حاضر به شکل قلب است، اضافه کند. مواردی که وونگ پیدا کرده است شکلک‌ هایی برای واکنش‌های "تشویق"، "هوم"، "غمگین" و "خنده" را نشان می‌دهد، اگرچه برخی از آن‌ها در حال حاضر فقط یک شکلک نگهدارنده دارند.

فیس بوک نیز از سال ۲۰۱۶ با واکنش‌های مشابهی روبرو بوده است. اما نشت اطلاعات وونگ نشان می‌دهد که توئیتر می‌تواند راه را کمی متفاوت طی کند. البته در مورد اینکه کاربران می‌خواهند کدام حالت را ابراز کنند، با اینکه عبارات مشابه خنده و ناراحتی را مثل فیس بوک دارد، اما ممکن است توئیتر ، همچنین گزینه تفکر و تشویق را ایجاد کند. به نظر نمی‌رسد که توئیتر شکلک عصبانی فیس بوک را داشته باشد، اما این ممکن است به این دلیل باشد که خشم در توئیتر قبلاً با توابع پاسخ دادن و نقل قول، کنترل شده است.

اضافه شدن ایموجی های واکنش به توئیتر

نظرسنجی توئیتر درباره ایموجی های جدید

هنگامی که توئیتر چند ماه پیش در یک نظرسنجی از کاربران خود درباره افزودن واکنش‌ های ایموجی از کاربران سوال کرد، نگاه دیگری به این ماجرا شد. توئیتر در این زمینه گفت: "این شرکت همیشه در جستجوی روش‌ های اضافی برای بیان افراد و ابراز احساسات در مکالمات است. "

به نظر می‌رسد که اخیراً توئیتر به ارائه ویژگی‌های جدیدی مشغول بوده است: شایعاتی درباره سرویس اشتراک برتر آن شنیده ایم و همچنین پخش تصاویر بزرگتر و با کیفیت تر، ویژگی اسپیس مبتنی بر صدا (که برای رقابت با برنامه کلاب هاوس ایجاد شده) و ... را مشاهده کرده ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار