مجری طرح آزمایشی واکسن ایرانی برکت در استان بوشهر گفت: مرحله سوم طرح کار آزمایی واکسن کووایران برکت در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر کتایون وحدت مجری طرح آزمایشی واکسن ایرانی برکت در استان بوشهر بیان کرد: با فراهم شدن شرایط و زیرساخت‌های لازم از هفته‌های آتی شاهد عملیاتی شدن مرحله سوم طرح کار آزمایی واکسن کووایران برکت در استان بوشهر خواهیم بود.

او با اشاره به اجرا شدن فاز سوم کار آزمایی واکسن کووایران برکت در ۶ شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و بوشهر، افزود: از شهروندان علاقه‌مند درخواست می‌شود تا به شکل داوطلب برای به سرانجام رسیدن این طرح ملی مشارکت کنند.

رئیس مرکز تحقیقات طب گرمسیری و عفونی خلیج‌فارس بابیان اینکه این واکسن در هفته‌های آتی به داوطلبان تزریق می‌شود، ادامه داد: داوطلبان مشارکت در این طرح می‌توانند با سامانه تلفنی ۴۰۳۰ تماس بگیرند یا با استفاده از سامانه پیام‌رسان آی گپ در این طرح شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


وحدت عنوان کرد: پس از غربالگری اولیه، همکاران ما با افراد داوطلب واجد شرایط تماس می‌گیرند و زمان و مکان دقیقی که باید برای انجام معاینات و آزمایش‌های اولیه مراجعه کنند را به آنان اطلاع خواهند داد.

او گفت: بر اساس شیوه‌نامه اعلامی وزارت بهداشت، افراد ۱۸ تا ۷۵ ساله که دارای بیماری مزمن کنترل نشده مانند دیابت هستند، زنان باردار، افرادی که در حال حاضر درگیر با کرونا هستند و مواردی از این قبیل امکان حضور در این مطالعات را ندارند.

مجری طرح آزمایشی واکسن ایرانی برکت در استان بوشهر بیان کرد: اطلاعات تکمیلی از طریق سامانه ۴۰۳۰ و همچنین سامانه پیام‌رسان آی گپ در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.