نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خلاء یک بیمارستان در باوی محسوس است و عملیاتی شدن احداث بیمارستان این شهرستان یک اولویت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خلاء یک بیمارستان مجهز در باوی کاملا محسوس است بنابریان عملیاتی شدن احداث بیمارستان این شهرستان به عنوان یک اولویت بجد پیگیری می‌شود، اما تا راه اندازی بیمارستان باید دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی را در سطح مطلوب در ۳ شهر شیبان، ویس و ملاثانی به مردم ارائه دهد.

او بیان داشت: راه اندازی کلینیک تخصصی مرکز بهداشتی درمانی شهر شیبان، ۲ شیفته شدن مرکز بهداشتی و درمانی شهر ویس و آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث بیمارستان باوی در شهر ملاثانی مورد پیگیری قرار گرفت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص این موارد قول مساعد دادند.

حسینی ضمن تقدیر از تلاش کادر بهداشت و درمان شهرستان باوی افزود: اپیدمی کرونا نباید موجب کم توجهی و کاهش خدمات رسانی به دیگر بیماران گردد، زیرا همین امر نارضایتی مردم و کاهش شاخص‌های بهداشتی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.