دادستان تاکستان گفت: طرح پیشگامان پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با حضور ۳۰ نماینده قضایی در این شهرستان اجرایی می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب تاکستان با بیان اینکه طرح پیشگامان پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با حضور ۳۰ نماینده قضایی در این شهرستان اجرایی می‌شود، گفت: این طرح با همکاری پلیس پاوا در تمامی نقاط شهرستان تاکستان و در قالب هفت تیم کار خودش را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی با نفی هرگونه مچ‌گیری به دنبال پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است، تصریح کرد: خوشبختانه این رویه باعث شده تاکنون ۲ مورد تذکر به نامزد‌های انتخاباتی داده شود.

رجبی،  به تدوین طرح پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در تاکستان با پیش بینی فرآیند ۳۰ مرحله‌ای اشاره و یادآور شد: در این طرح همانند ادوار گذشته تمامی نکات و موارد لازم به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است تا نظارت‌ها برروی فعالیت دستگاه‌های دولتی تقویت شود.

دادستان تاکستان گفت: بیش از ۱۰۰ نامزد برای شرکت در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر ثبت نام کرده‌اند که تمامی فعالیت‌های آن‌ها از سوی پلیس فتا در فضای مجازی رصد می‌شود.

رجبی خاطرنشان کرد: کاندیدا‌های انتخاباتی باید دقت کنند که نصب هرگونه بنر یا پوستر برروی دیوار مدارس، بیمارستان‌ها و درختان تخلف محسوب شده و تبلیغات آنان تنها باید در مکان‌های از پیش تعیین شده توسط شهرداری صورت گیرد و در غیر این صورت بنر‌ها و داربست‌های غیرمجاز آنان جمع آوری خواهد شد.

این مسوول قضایی خاطرنشان کرد: هرگونه دیوارنویسی و الصاق عکس برروی املاک خصوصی نیز تنها مشروط به اخذ رضایت کتبی مالکان است در غیر این صورت مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.