رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهدا شد.

حجت الاسلام پژمان طهماسبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۴۰ فقره جهیزیه شامل؛ یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و... در مراسمی به نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.

او با بیان اینکه هزینه برای تهیه این تعداد جهیزیه ۱۶ میلیارد ریال و با همکاری دفتر معظم رهبری و خیران گمنام اندیمشک تامین شد، افزود: پارسال نیز ۲۵ سری جهیزیه به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به زوج‌های جوان اهدا شده بود که در مجموع ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تاکنون به نوعروسان این نهاد اختصاص داده شده است.

حجت الاسلام پژمان طهماسبی بیان کرد: جا دارد از همکاری‌ها و حمایت‌های بی شائبه شیبه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، پیمان جهانگیری فرماندار و موسوی امام جمعه اندیمشک تشکر کنم.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان داشت: تلاش داریم که هیچ عروس و داماد نیازمندی در انتظار جهیزیه برای شروع زندگی خود نمانند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم جهیزیه لازم برای شروع زندگی جوان‌ها را به دست آن‌ها برسانیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.