مسئول مرکز ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مسابقات نیروهای مسلح هفته جاری برگزار و برترین ها برای مسابقات جهانی روسیه انتخاب می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ خداکرم قلی پور شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور در رامسر با اشاره به شرکت ۱۰۵ ورزشکار در این در رقابت‌ها اظهار داشت: این شمار از بین ۳۰۰ ورزشکار در کشور انتخاب شدند.

وی با عنوان اینکه امروز ۲۰۰ مسابقه برگزار شد، قهرمان‌های خوبی برای مسابقات انتخابی ارتش‌های جهان انتخاب شدند، افزود: این ورزشکاران برای مسابقات نیروهای مسلح اعزام می‌شوند تا از بین آنان نفرات برتر برای مسابقات جهانی روسیه انتخاب شوند.

وی ادامه داد: خوشبین هستیم که حضور بسیجیان در مسابقات ارتش‌های جهان منجر به کسب افتخارات فراوانی شود.

سرهنگ قلی پور با تقدیر از مسئولان ورزش استان مازندران و سپاه کربلا یادآور شد: فرایند در ورزش در بسیج که از استعدادیابی شروع شد، امروز نتیجه بخش بوده است.

مسئول مرکز ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اهمیت ورزش در کشور و استان مازندران تصریح کرد: همه تلاش کردند تا ورزش کشتی به عنوان ورزش اول کشور پله‌های ترقی را طی کند و شاهد آن باشیم که سرود میهن اسلامی در اقصی نقاط جهان طنین انداز شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.