مسابقه اسب‌دوانی کورس بهاره کشور عصر جمعه با حضور ۴۵ سوارکار در هفت دور با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی و بدون حضور تماشاگران در پیست سوارکاری صفاییه شهر یزد برگزار شد و افراد برتر معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقه اسب‌دوانی کورس بهاره کشور که از سوی هیات سوارکاری استان یزد و زیرنظر فدراسیون برگزار شد چابکسواران مسافت یک هزار و ۴۰۰ متر مسیر رقابت را طی کردند.

در پایان در دور اول، اسب انیس سلطان امیر با چابکسواری علی زینی، بارانا مصدق توسط پیمان قطر عطا و ارس میریزد با چابکسواری مسعود سپهوند به ترتیب اول تا سوم شدند.

در دور دوم اسب بای بای رشید(متین جرجانی)، بهرخ پارسافر (سمیع محمدی) و آرتمیس دشتستان (محمدسپهوند) و در دور سوم نیز اسب بکتاش حسین آباد(احمدمحمدی)، آدلایدسالار (بنیامین جرجانی) و آراموس روستا (امان محمدقلرعطا) زودتر به خط پایان رسیدند.

در دور چهارم اسب بوگاتی صحرایی (هادی عزیزی)، اکشن یحیایی (بنیامین جرجانی) و آهیدبی تی اس (محمدسپهوند) و در دور پنجم اسب آمبردراگون (بنیامین جرجانی)، یکی یه دونه مدائن (پیمان قلرعطا) و بارنا آبشاهی (ابوالفضل دهقان) مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در دور ششم اسب ویکتوررشید (احمدمحمدی)، نورمن (ابوالفضل دهقان) و یاشار آقابابایی (محمدسپهوند) و در دور پایانی نیز اسب آران پارسیا (محمدسپهوند)، مای آنچر (بنیامین جرجانی) و یکه تاز حسین آباد (آرمین اتابای) زوذتر به خط پایان رسیدند.

استان یزد ۳۰۰ باشگاه و افزون بر ۶ هزار راس اسب اصیل نژاد عرب دارد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.