تبلت Mi Pad 5 شیائومی با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی به بازار می‌ آید

شرکت شیائومی تا پایان سال جاری میلادی تبلت جدیدی را وارد بازار می‌کند که جزئیات آن به تازگی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیز مو چاینا؛ خبر‌هایی در مورد آمادگی شرکت شیائومی برای تولید تبلت جدید خود در بازار با نام Xiaomi Mi Pad 5 حکایت دارند. در حالی که هنوز تاریخ دقیق عرضه این محصول تایید نشده گفته شده که این دستگاه در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید


جزئیاتی درباره طراحی تبلت جدید شیائومی

اکنون گزارشات جدیدی در اینترنت منتشر شده که جزئیات بیشتری در مورد این تبلت را نشان می‌دهد. در این گزارشات گفته شده که Mi Pad 5 با طراحی لبه‌ای زاویه دار، مشابه Apple iPad Pro همراه خواهد بود. همچنین گفته می‌شود این دستگاه با بدنه‌ای نازک و سبک با صفحه نمایش LCD و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز همراه است که ویژگی بسیار چشمگیری محسوب می‌شود و برای محافظت بیشتر سنسور اثر انگشت روی لبه جانبی قرار دارد. همچنین شیائومی قصد دارد تبلت دیگری با نام این شرکت نسخه پرو Mi Pad 5 را به بازار عرضه کند که همان طراحی مدل استاندارد را دارد.

تبلت جدید Mi Pad 5 شیائومی با صفحه نمایش 120 هرتزی به بازار می آید

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که Mi Pad 5 به تراشه MediaTek Dimensity ۱۲۰۰ مجهز خواهد بود. همچنین گفته شده که این دستگاه می‌تواند از نمایشگری با وضوح صفحه نمایش 2K بهره ببرد. این دستگاه همچنین توسط یک باتری دو سلولی ۴۲۶۰ میلی آمپری تأمین می‌شود.

تبلت جدید Mi Pad 5 شیائومی با صفحه نمایش 120 هرتزی به بازار می آید

همانطور که گفته شد، تاریخ عرضه سری Mi Pad 5 هنوز تأیید نشده، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن است در ماه جولای سال جاری به رسمی عرضه شود. گفتنی است که این تبلت یکی از تبلت‌های سطح بالای بازار خواهد بود و قیمت آن می‌تواند در حدود ۳۰۰۰ یوان (۴۷۰ دلار) باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار