پاکستان از تصویب قطعنامه سازمان ملل به منظور تحقیقات درباره جنایات رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس تریبیون، دولت پاکستان از تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل برای تحقیقات درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تصمیم ضد صهیونیستی سازمان ملل اعلام کرد: اسلام آباد از تصویب قطعنامه سازمان همکاری اسلامی از سوی شورای حقوق بشر سازمان ملل در واکنش به نقض شدید قوانین بین المللی و حقوق بشر بوسیله رژیم اسرائیل استقبال می‌کند.

در این بیانیه آمده است: برگزاری جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل و تصمیم آن برای ایجاد یک کمیسیون تحقیق بین المللی دائمی در مورد نقض حقوق بشر در فلسطین از سوی اسرائیل، نشان دهنده عزم جهانی برای پایان دادن به مصونیت از مجازات، بی عدالتی سیستمی و آغاز روند پاسخگویی معنی دار است.

وزارت امور خارجه پاکستان در این بیانیه تاکید کرد: پاکستان با ملت فلسطین همبستگی داشته و خواستار اجرای موثر این قطعنامه برای اطمینان از دسترسی مسلمانان فلسطینی به حقوق انسانی و بین المللی است.

یادآور می‌شود؛ شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد پنجشنبه شب موافقت کرد که تحقیقات بین المللی درباره نقض حقوق بشر در درگیری‌های ۱۲ روزه میان نیرو‌های اشغالگر صهیونیست و گروه‌های فلسطینی در غزه را آغاز کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار