ماموستا امامی گفت: مردم نباید نسبت به انتخابات پیش رو و انتخاب فرد اصلح برای امور جامعه بی‌تفاوت باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار داشت: سرنوشت کشور در انتخابات رقم می‌خورد و بی توجهی یا بی‌تفاوتی در این عرصه حساس و خطیر، زیبنده نظام اسلامی نیست و در نهایت به ضرر مردم خواهد بود.

او ادامه داد: هر فرد با هر سلیقه و گرایش انتخاباتی، نباید با بی تفاوتی، نقش تاثیرگذار خود را در این عرصه بسیار مهم را نادیده گرفته و به این مساله بی توجه باشد.

امام جمعه مهاباد اظهار داشت: مردم به کسانیکه با سخنان خود به کم اهمیت جلوه دادن انتخابات می‌پردازند، توجهی نکرده و با انتخابات فرد اصلح زمینه سعادت و رفاه مردم را هموار کنند.

ماموستا امامی تاکید کرد: حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری، سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است که در عرصه داخلی و خارجی به عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

او در ادامه در خصوص قطعی‌های مکرر برق و خسارت‌های احتمالی به جامعه نیز گفت: وزارت نیرو باید جوابگوی خسارت‌های وارد شده بر ماشین آلات و تجهیزات برقی مردم که بر اثر قطعی‌های ناگهانی و بدون اطلاع اتفاق می‌افتد بوده و ساز و کاری را برای جبران آن پیش بینی کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان باسراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.