رئیس شورای وحدت استان بوشهر گفت: حضور حداکثری در انتخابات ضمن نشان دادن پشتوانه قوی مردم از نظام، ترفند‌های دشمنان و اهداف آنان را ناکام می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی رئیس شورای وحدت استان بوشهر، صبح امروز در نشست شورای وحدت استان بوشهر با یادآوری سالروز شهادت حمزه سیدالشهدا (ع) از مقام این شهید والامقام در تحولات ابتدای بعثت و نقش آفرینی این سردار اسلام در جنگ‌های صدر اسلام مطالبی را بیان کرد و بیان کرد: آموزه‌های ائمه طهارت (ع) در همه زمینه‌ها باید مورد توجه آحاد جامعه باشد تا مشکلات جامعه کاهش یابد و برطرف شود.

او حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد را امری مهم دانست و تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا ضمن نشان دادن پشتوانه قوی مردم از نظام، تمام ترفند‌های دشمنان و بدخواهان نظام را خنثی و اهداف آنان را ناکام می‌کند.

 رئیس شورای وحدت استان بوشهر اتحاد و وحدت در عرصه سیاسی اجتماعی انتخابات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: انتخاب اصلح و کاندیدای شایسته آینده این نظام را تضمین و تمام برنامه‌های استکبار را بی‌اثر می‌کند.


بیشتر بخوانید


در این جلسه برخی از مسئولان شورای وحدت شهرستان‌های استان بوشهر به‌صورت وبینار به بیان مشکلات و دغدغه‌های شورای وحدت در شهرستان‌ها پرداختند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م...الف
۰۳:۱۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
شکم گرسنه و فقر و بیماری ما را می تضمین میکند آقا شکم سیر کم ثروت داریم،؟