وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای مدعی شد این رژیم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا ایران را از دستیابی به سلاح هسته‌ای بازدارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، الی کوهن، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، در گفتگو با شبکه سعودی العربیه مدعی شد این رژیم به ایران اجازه تولید سلاح اتمی نخواهد داد.

او بدون اشاره به کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی ادعا کرد: تمام گزینه‌ها در تعامل با ایران مطرح است و همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این کشور را از رسیدن به سلاح اتمی منع کنیم.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که مقامات کشورمان بارها تاکید کرده‌اند ایران از انرژی هسته‌ای برای اهداف پزشکی و تحقیقی بهره می‌برد و هرگز از آن برای ساخت سلاح هسته‌ای استفاده نخواهند کرد.

همزمان مذاکرات میان ایران و کشورهای عضو برجام برای احیای این توافق بین‎‌المللی همچنان در وین ادامه دارد و مقامات ایران بر لزوم لغو تحریم‌ها و پایبندی اعضای برجام به این توافق تاکید دارند.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، رژیمی اخیرا بدون توجه به اعتراضات بین‌المللی و تحت حمایت غرب، مردم تحت محاصره غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داد، در ادامه این مصاحبه ایران را عامل بی‌ثباتی در سراسر منطقه خواند.

کوهن در بخشی دیگر از این مصاحبه اعلام کرد حوادث اخیر غزه، هیچ تأثیری بر معاهدات صلح رژیم صهیونیستی با کشور‌های عربی نخواهد داشت.

این در حالی است که حملات تل‌آویو به غزه به شدت از سوی مردم و برخی مسئولان کشورهای عربی مورد انتقاد و محکومیت قرار گرفت.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۱۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ایران اسلامی برای از بین بردن شما سفاکان غاصبین جنایتکاران صهیونیستی کودک کشان مظلوم کشان شکنجه گران نیازی به سلاح های اتمی بمبهای اتمی موشکهای اتمی کشتار جمعی ندارد روز نابودیتان که فرا برسد ایران اسلامی به راحتی یک لیوان آب خوردن خنک مقتدرانه و قدرتمندانه به فلسطین اشغالی ورود می کند و شما نظامیان صهیونیستها را فقط ظرف چند ساعت پاکسازی و مابقیتون رو اسیر می کنند زور بی خودی می زنی ملعون شمارش معکوس نابودیتان فرار رسیده و رو به پایان ظلم و ستمکاری و اشغالگریهایتان هستید فلسطین و قدس شریف و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص دیگر برای شما و همپیمانانتون هیچگونه امنیتی ندارد بهتر هرچه زودتر فرار را بر قرار ترجیح دهید ملعونین شیطان صفتها و فلسطین و جهان اسلام را ترک کنید . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار