سرهنگ عبادی گفت:رانندگان ۸۵۰ دستگاه خودروی غیربومی که دیروز قصد ورود به مازندران را داشتند جریمه شدند.

سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان تشدید محدودیت‌های کرونایی در محور‌های ارتباطی استان، گفت: رانندگان ۸۵۰ دستگاه خودروی غیربومی که از دیروز پنجشنبه ۶ خرداد  قصد ورود به مازندران را داشتند جریمه شدند.

او افزود: ۴۰۰ دستگاه خودرو نیز که محدودیت‌های اخیر کرونایی را نادیده گرفته و قصد سفر به مازندران را داشتند به شهر‌های خود برگشت داده شده اند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
دمشون گرم پلیس راه مازندران. گیلان هم یاد بگیره. میریم این شهر تا اون شهر به مزرعه سر بزنیم جریمه میکنند با اینکه پلاک استان داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
کجا جریمه میکنن همش الکیه .دیروز خواهرم اینا سه تا خانواده و خانم برتدرم اینا ۴ تا خانواده رفتن از جریمه خبری نیست.تازه جریمه ۵۰۰ تومن چیه باید حداقل ۱۰ میلیون جریمه و حمل و توقیف خودرو تا یک ماه باشه تا این مردم از خدا بی خبر یه ذره تنبیه بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
الان یکسال شد که جایی نتونستم با خانواده برم چون یکسال و سه ماهه داخل بخش کرونا کار میکنم و مرخصی ها اکثر ماهها لغو هست خداییش دیگه من و همکارانم خسته شدیم. از هم وطنان عزیز تقاضا دارم توصیه های بهداشتی که مدام از رسانه ها گوشزد میشود رو رعایت کنند.