به تازگی کتابی منتشر شده است که از بخش‌هایی از زندگی و خواسته‌های تجملاتی برنی سندرز، سناتور به اصطلاح حامی فقرا پرده برداشته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اختلافات میان برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت و برخی دیگر از مقامات سنای آمریکا بر سر افزایش بودجه بهداشت فدرال و همچنین برنامه‌های عمومی بالا گرفته است.

سندرز در زمره سناتور‌هایی محسوب می‌شد که سنگ حمایت از فقرا و رنگین پوستان را به سینه می‌زنند. او همواره از هزینه‌های گزاف سیاستمداران و در راس آن‌ها دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا انتقاد کرده است.

سندرز از میزان بودجه کنونی که مورد توافق بیشتر اعضای سنا است انتقاد کرده است. این در حالی است که داده‌های جدیدی که در کتاب «نبرد با روح» آمده به گونه‌ای از زندگی تجملاتی سندرز پرده بر می‌دارد.

ادوارد ایزاک دووِر، روزنامه نگار سابق پولیتیکو به تازگی کتابی تحت عنوان «نبرد با روح: درون مبارزات دموکرات‌ها برای شکست دادن ترامپ» منتشر کرده است. در این کتاب به جنبه‌هایی از زندگی تجملاتی برنی سندرز اشاره شده است؛ فهرستی از خواسته‌های او که حین سفر به ایالات مختلف برای مبارزات انتخاباتی، ارائه می‌شد.

در بخش‌هایی از این کتاب آمده است: سندرز در سفر‌های خود در هتل‌های بزرگ اقامت می‌کرد. اختصاص یک تحت خواب بسیار بزرگ و شاهانه و همچنین دمای متعادل و خنک اتاق از دیگر دستورهای او در این سفر‌ها بود. او همچنین دستور داده بود کتاب‌های جدید روز و میان وعده‌های متنوع از جمله آجیل‌های مخلوط (که تقریبا گرانقیمت است) حتما در اتاقش گذاشته شوند. این سیاستمدار ۷۹ ساله مصمم بود که دمای اتاقش از ۶۰ درجه فارنهایت کمتر یا بیشتر نشود و در همین دما باقی بماند.

دووِر در بخش دیگری از کتاب خود آورده است: سندرز به حدی به دمای اتاقش حساس است که در یکی از سفرهایش، کارمند تاسیسات هتل را که نتوانسته بود دمای اتاق او را به زیر ۶۵ درجه برساند، مورد انتقاد قرار داده و گفته بود: شما می‌خواهید کاری کنید که من امشب نتوانم بخوابم.

گزارش شده است که سندرز از وان، پتو‌های پنبه‌ای و خوراکی‌های گران و مختلف نیز لذت می‌برد.

سندرز همچنین به دلیل استفاده از پرواز‌های خصوصی به جای تجاری در سفرهایش هدف انتقاد قرار گرفته است. این در حالی است که او همواره از دیگر چهر‌ه‌های سیاسی به دلیل هزینه‌های بالای سفر انتقاد می‌کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار