روستای کلاته ملک شهرستان خوسف از جمله روستا‌هایی است که وضعیت جاده آن نامناسب بوده و مردم از بی توجهی مسئولان گلایه مندند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بهارشاهی رئیس شورای اسلامی روستای کلاته ملک گفت: جاده این روستا همان جاده احداث شده ۱۰ سال قبل است که عبور و مرور و تردد را برای اهالی روستا بسیار سخت کرده است.

او افزود:  روستای  کلاته ملک به دلیل قرارگرفتن در مسیرکور‌های آجرپزی شلوغ و پرتردد است و باتوجه به کم عریض بودن و نبود روشنایی درشب اهالی روستا و کوره داران را بامشکل مواجه کرده است.

بهارشاهی بیان کرد:دراین روستا ۵۰ کوره آجرپزی مشغول به فعالیت هستندو به نوعی اقتصاد ومعیشت اهالی این منطقه ازهمین کوره‌ها تامین می‌شود، اما این روز‌ها وضعیت نامناسب جاده صدای کامیون داران و اهالی رو درآورده است.

رئیس شورای اسلامی روستای کلاته ملک گفت:برای آسفالت این جاده روستایی اقدام و پیگیری زیادی کرده ایم ک متاسفانه هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

نبود اعتبار مشکل اساسی جاده‌های روستایی

افقهی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خوسف گفت:در بحث آسفالت جاده‌های روستایی با مشکل کمبود اعتبار مواجه هستیم.

اوافزود:قیمت آسفالت بسیار گران شده و همین امر منجر به عدم آسفالت راه‌های روستایی است.

افقهی بیان کرد:جاده روستای کلاته ملک را امسال به دلیل نبود اعتبار نمی‌توانیم آسفالت کنیم، اما برای سال آینده روکش و ترمیم این جاده روستایی را در دستور کارقرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.