هفته بیست و ششم لیگ فوتبال آزادگان امشب با انجام یک بازی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته بیست و ششم لیگ آزادگان، امشب یک دیدار پیگیری شد.

چوکای تالش صفر - شاهین شهرداری بوشهر ۲

۲ تیم چوکای تالش و شاهین شهرداری بوشهر، امشب به مصاف یکدیگر رفتند.

چوکا در این دیدار موقعیت‌های چندانی روی دروازه حریف خلق نکرد و در پایان ۹۰ دقیقه، بازی را واگذار کرد. شاگردان پاشازاده در چوکا، نتوانستند در دومین هفته متوالی رنگ برد را ببینند تا شرایط برایشان سخت‌تر از قبل شود. با این شکست تلخ، چوکا ۲۵ امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول باقی ماند. این تیم امشب، صاحب یازدهمین شکست خود در لیگ آزادگان شد. شاگردان پاشازاده در ۲ بازی اخیر خود، ۲ گل زدند و وضعیت مطلوبی در فاز حمله ندارند. چوکا برای بقا در لیگ آزادگان، محکوم است تا در بازی‌های پیش روی خود به برتری برسد.

در سوی مقابل شاهین شهرداری بوشهر توانست از برتری عددی خود در این دیدار استفاده کند. این تیم بعد از چند موقعیت خوب روی دروازه چوکا، در دقایق ۸۰ و ۸۸ به گل رسید. گل‌های شاهین در این دیدار را، حسین نخودکار به ثمر رساند. با این برد ارزشمند شاگردان مهابادی در شاهین شهرداری بوشهر، ۳۹ امتیازی شدند و به رده پنجم جدول رفتند. این تیم امشب نهمین برد خود در را لیگ آزادگان را جشن‌گرفت. شاهین شهرداری بوشهر تعداد گل‌های خود در این فصل را به عدد ۱۸ رساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار